همگام با ولایت/ 83

وزیر بهداشت: هرمزگان نیازمند حداقل یک‌هزار تخت بیمارستانی است

وزیر بهداشت با بیان اینکه استان هرمزگان فاقد زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت است گفت: با وجود احداث سه بیمارستان در توسط دولت یازدهم در استان، هرمزگان نیازمند حداقل یک‌هزار تخت بیمارستانی است.
کد خبر: ۲۲۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 10February 2017
هرمزگان نیازمند حداقل یک‌هزار تخت بیمارستانی است

به گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی بندرعباس اظهار داشت: ملت فهیم ایران اسلامی برای استقلال کشور هزینه‌های زیادی را در طول تاریخ پرداخت کرده‌اند که بیشترین هزینه را در جریان انقلاب اسلامی متحمل شده‌اند.

 وی بیان‌داشت: از آغازین روزهای پیروی انقلاب اسلامی، توطئه‌ها علیه این نظام شروع شد و علاوه بر حرکت‌های گروه‌های وابسته به بلوکهای شرق و غرب، دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی و تحریمات 30 ساله علیه کشور ایران اسلامی سعی در تضعیف نظام و تفرقه و جدایی بین مردم کشور را داشت.

وزیر بهداشت ادامه داد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت مردم فهیم ایران اسلامی از مسیر رهبری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، علیرغم گذشت 4 دهه از عمر انقلاب، توانستیم شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و این نظام مقدس نیز پایدارتر و مقتدرتر از گذشته شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: مردم ایران اسلامی در همه صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب هستند و این نظام از پشتیبان خوبی برخوردار است، بنابراین وظیفه مسئولان در چنین کشوری سنگین‌تر بوده و باید تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف به‌کار گیریم.

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات خوب دولت در بخش سلامت ابراز داشت: در طول سه سال از عمر دولت، 250 میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شده و تا کنون 11 میلیون نفر نیز به صورت رایگان بیمه شده‌اند.

وی گفت: پرداخت هزینه بیمارستان بالای 50 درصد از جیب مردم، در این دولت به 20 درصد کاهش یافت، همچنین پرداخت هزینه درمان در بیمارستان برای روستائیان 3 درصد و برای هموطنان شهری تا 6 درصد کاهش یافته است.

قاضی زاده هاشمی همچنین به کاهش تورم از 40 درصد به 7 درصد اشاره داشت و گفت: این امر در طول 10 سال گذشته بی‌نظیر بوده و خروج از رکود نیز از دیگر دستاوردهای دولت است، علیرغم این توفیقات، مشکلات همچنان وجود دارد و هیچ مسئولی نباید این امر را کتمان کند، چرا که مردم ایران فهیم هستند و شرایط و مشکلات کشور و دولت و کارهای اجرایی را درک می‌کنند.

وزیر بهداشت افزود: مردم با اخلاص و صداقت نشان دادند که همراه مسئولان هستند، امید است که ادامه کار این دولت و دیگر دولتها بر مبنای اخلاص و صداقت و اتکای به مردم باشد.

وی بیانکرد: امروز فصل شعاردادن گذشته و زمان، زمان کار و تلاش بوده و دولتی مقتدر است که به درد مردم و مشکلات آنان رسیدگی کند و جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد.

قاضی زاده هاشمی بابیان اینکه استان هرمزگان فاقد زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت است گفت: علیرغم احداث سه بیمارستان  توسط دولت یازدهم در استان، هرمزگان نیازمند حداقل یک‌هزار تخت بیمارستانی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار