همگام با ولایت/ 85

استاندار هرمزگان: مسئولان در مسیر ارائه خدمت به مردم دریغ نکنند

جاسم جادری با بیان اینکه امروز کشور ما در مسیر عقلانیت و تدبیر گام برمی‌دارد، گفت: ما مسئولان وظیفه داریم قدردان مردم باشیم و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۲۲۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 10February 2017
مسئولان در مسیر ارائه خدمت به مردم دریغ نکنند

به گزارش دفاع پرس از بندرعباس، جاسم جادری امروز در جمع مردم بندرعباس اظهار داشت: مردم هرمزگان به عنوان حافظان خلیج فارس و تنگه هرمز همواره به نحو احسن وظیفه خویش در دفاع از آرمانهای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب را انجام داده‌اند.

وی بیان‌داشت: این حضور گسترده برای زورگویان جهانی این پیام را داشت که هرچه ما را بیشتر تهدید کنند، مردم ایران اسلامی با اتحاد بیشتری در دفاع از راه و آرمان خود می‌ایستند و پاسخ محکمی به آنها می‌دهند.

استاندار هرمزگان گفت: در اثر مقاومت و ایستادگی ملت ایران، اقدامات دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته راه به جایی نبرده و ملت با قدرت به این مسیر ادامه می‌دهند.

وی ابراز داشت: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان در سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی نیز همچون گذشته در دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حماسهای دیگر رقم زدند.

جادری با بیان اینکه امروز کشور ما در مسیر عقلانیت و تدبیر گام برمی‌دارد، اظهار داشت: ما مسئولان وظیفه داریم قدردان مردم باشیم و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: مردم ما امروز ثابت کردند که جواب هرکس را که از موضع زور در برابر ما وارد شود را با مشتهای گره کرده خود می‌دهند و این حضور شکوهمند مردم نشان داد که در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار