همگام با ولایت/ 96

وزیر اطلاعات: هیچ قدرتی با گزینه نظامی نمی‌تواند به ایران حمله کند

وزیر اطلاعات گفت: علی‌رغم شعارهای روی میز سیاستمداران غربی، هیچ قدرتی با گزینه نظامی نمی‌تواند به کشور ما حمله و دست از پا خطا کنند.
کد خبر: ۲۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 10February 2017
هیچ قدرتی با گزینه نظامی نمی‌تواند به ایران حمله کند

به گزارش دفاع پرس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمود علوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مصلی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: امروز در شرایطی که دشمن سعی دارد در  جامعه ما ایجاد شکاف و دوقطبی کند، مردم کشور و همه ارکان نظام با وحدت در زیر پرچم ولایت برای عزّت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: با لطف و عنایت پروردگار و هوشیاری سربازان گمنام امام زمام (عج) در وزارت اطلاعات و همکاری و همراهی سایر ارگان‌ها و نهادها می‌بینیم که هر توطئه‌ای که دشمنان بخواهند به وسیله آن به کشور ما آسیب برساند و امنیت کشور را برهم بزنند، به‌لطف خدا برملا وسرکوب شده است.   

وزیر اطلاعات افزود: با اقدام و ابتکار فرزندان هوشمند ایران ‌در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، صنعتی وغیره قدم‌های بلندی در جهت رشد انقلاب اسلامی برداشته شده و علی‌رغم شعارهای روی میز سیاستمداران غربی، هیچ قدرتی با گزینه نظامی نمی‌تواند به کشور ما حمله کنند و دست از پا خطا کند، درحالی که به کشورهای اطراف ایران حمله کرده‌اند.

علوی بیان کرد: امروز می‌بینید انقلاب اسلامی فرسنگ‌ها از مواضعش پیش رفته و خطوط دشمن را برهم زده، امروز مُهر ضعف و زبونی بر پیشانی دشمنان اسلام و انقلاب  نشسته و انقلاب اسلامی ایران با تمام قدرت پیش می‌رود.

 وی تأکید کرد: ملت‌های مستضعف جهان با اقتدار و قدرت به انقلاب اسلامی دل می‌ببندند و ما را به عنوان الگوی خود در جهت مبارزه با استکبار قرار می‌دهند. 

وزیر اطلاعات با اشاره به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: 22 بهمن یادآور حماسه‌آفرینی‌های ملت مسلمان ایران است که خاطره پیروزی 12 بهمن و برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی با رهبری و ولایت امام راحل و پایمردی مردم ‌شهیدپرور را در اذهان تداعی می‌کند.   

علوی افزود: انقلاب اسلامی ما چیزی با خود داشت که در دنیا انقلابی با این خصوصیات سراغ نداریم؛ یکی از خصوصیات انقلاب ما این بود که از دل یأس و نامیدی برآمد، یعنی در شرایطی که اوضاع سیاسی نشان نمی‌داد، انقلابی پا گیرد و نهضتی  بلند شود، انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی تأکید کرد: سال‌های 41 و 42 زمانی بود که امام راحل برای اسلام احساس خطر کرد و وظیفه خود را قیام در برابر طاغوت تشخیص داد، شرایط کشور برای مبارزه آماده نبود، کسانی که باید برای مبارزه به میدان می‌آمدند مانند روحانیون، بازاریان و دانشگاهیان در عرصه حضور نداشتند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش‌های امام (ره) در به ثمر نشاندن انقلاب افزود: در جریان تحریم تنباکو، انقلاب مشروطه و جنبش ملی‌شدن صنعت نفت، روحانیونی که به میدان آمده بودند، توسط سیاسیون مورد بی‌مهری قرار گرفته و دچار سرخوردگی  شده و از انقلاب دلسرد شده بودند.

علوی تأکید کرد: امام راحل در حالی مبارزه را شروع کرد که هیچ‌کدام از گروه‌های تأثیرگذار در جامعه آمادگی لازم را برای ورود به میدان مبارزه با استبداد نداشتند و همگان پیش‌بینی می‌کردند که امام موفق نمی‌شود در برابر دولتی که مورد حمایت آمریکا و شوروی است، به پیروزی برسد.

وی افزود: امام خمینی(ره) در چنین شرایط سختی روحانیون را به صحنه آوردند، دانشجویان را با خود همراه کردند و بازاریان را با ایجاد وحدت بین هیئت‌های مذهبی و کسبه به میدان کشاندند و امید را در دل‌ها به وجود آورد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: بینان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به جای استفاده از اسلحه و مبارزه مسلحانه، مردم را در برابر رژیم  استبدای به صحنه کشاند؛ زیرا امام (ره) اعتقاد داشت که ارتش مال ملت است و وقتی ملت به میدان بیاید، فرزندان ملت هم در ارتش به مردم می‌پیوندند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار