سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی-21/

بازتاب حضور شکوهمند ملت انقلابی در رسانه‌های خارجی

رسانه‌های خارجی در بخش ویژه خبری خود به پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
کد خبر: ۲۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ - 10February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی بار دیگر در سرتاسر کشور عزیزمان به خیابان‌ها آمدند و اقتدار و عزت خود را به نمایش جهانیان گذاشته و با آرمان‌های انقلاب اسلامی دوباره تجدید میثاق کردند. 
 
حضور حماسی و گسترده ملت انقلابی کشورمان در این مراسم راهپیمایی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشت که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می‌شود:
 
نیویورک تایمز: مشارکت‌کنندگان در راهپیمایی شعارهای مرگ‌بر آمریکا را سر می‌دهند.

ترندنیوز: راهپیمایی گسترده‌ای در میدان آزادی تهران برگزار شد.

العهد: میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

خبرنگار نيويورک تايمز: انقلاب ايران برای استقلال بود/ يک مرد به من گفت: تا وقتی كه آمريكا ما را تهديد می‌كند، مسخره‌اش می‌كنيم.
 
الجزیره: تظاهرات‌کنندگان با حضور در خیابان‌های اصلی تهران، همچون گذشته شعارهایی را علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.
 
الاهرام مصر: تظاهرات‌کنندگان تهرانی از ترامپ برای آشکار کردن چهره آمریکا تشکر کردند.

 المنار: تظاهرات‌کنندگان از تهدیدات آمریکا هراسی ندارند.
 
روزنامه آلمانی زبان تاگه‌بلات: در راهپیمایی 22 بهمن امسال به طور خاص از سیاست‌های ضد ایرانی دولت آمریکا انتقاد می‌شود.
 
خبرگزاری «رویترز» در گزارشی جهت‌دار مدعی شد که امروز فقط «چند صدهزار نفر» آنهم به خاطر تهدید رئیس جمهور آمریکا به خیابان‌های ایران آمده‌اند.
 
روزنامه العرب چاپ لندن: سپری شدن 38 سال از عمر نظام ایران ثابت کرد که این کشور طرح سیاسی بزرگ و هدفمندی در منطقه دنبال می‌کند و آشکارا و بدون هیچ واهمه‌ای انقلاب خود را برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی به جهان صادر می‌کند.
 
شبکه عراقی سومریه نیوز هم در گزارشی تصریح کرد: به مناسبت سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی‌های گسترده‌ای در ایران برگزار شد.

شبکه الجدید هم ضمن بازتاب راهپیمایی مردم، به پوشش سخنرانی رئیس جمهور کشورمان پرداخت و به نقل از حسن روحانی نوشت: ایرانی‌ها کاری خواهند کرد که واشنگتن از به کارگیری زبان تهدید پشیمان شود.

 شبکه لبنان 24 نیز گزارش داد: حسن روحانی رئیس جمهور ایران قول داد که ایرانی‌های آمریکا را به دلیل استفاده از زبان تهدید، پشیمان خواهند کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه  نیز ضمن پوشش مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نقل از حسن روحانی رئیس جمهور ایران گزارش داد: زبان تهدید را از آمریکا نمی پذیریم و آن ها را به خاطر این نوع ادبیات پشیمان خواهیم کرد.

روزنامه الأنباء نیز نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور ایران تاکید کرد که ایرانی ها واشنگتن را به دلیل زبان تهدید پشیمان می کنند.

انتهای پیام/ 411
 
نظر شما
پربیننده ها