همگام با ولایت/ 105

این انقلاب به برکت خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان همیشه در اوج عزت است

جانشین پلیس راهور کشور گفت: مردم ما هیچ وقت به آمریکا و دشمن اعتماد نکنند و اگر موضع رهبر معظم انقلاب را به درستی درک کنیم به سعادت می‌رسیم و این انقلاب به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران و مجاهدان همیشه در اوج عزت است.
کد خبر: ۲۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ - 10February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا کشور ظهر امروز در سخنرانی 22 بهمن این شهرستان با بیان اینکه مردم همیشه در طول این 38 سال در صحنه حضور داشته‌اند، اظهار داشت: آنچه در این سال‌ها بر انقلاب ما و مردم ما گذشت از بابت توطئه های دشمنان و بدخواهان بوده است.

وی افزود: توان قدرت ملی به مجموعه توانایی‌های یک ملت از لحاظ‌های مادی و معنوی و ظرفیت های یک کشور است در قالب قدرت‌های نظامی، فرهنگی و ملی ظهور پیدا می‌کند.

امیری با تاکید بر اینکه قدرت بازدارندگی در قدرت پرتلاطم امروز اگر بخواهیم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: داشتن این قدرت نیازمند داشتن یک حیات سیاسی و یک حاکمیت مستقل است که از اصلی‌ترین زوایای ملی مطرح باشد.

این مسؤول تصریح کرد: کشورها از لحاظ قدرت بازدارندگی شامل کشورهای بر پایه قدرت نظامی، کشورهای بر پایه قدرت اقتصادی و توسعه صنعتی، کشورهای بر پایه تکیه بر قدرت‌های بیگانه و دسته چهارم کشورهایی که بر پایه ی قدرت درون‌زا است.

وی با اشاره به اینکه دسته چهارم از قدرت‌های بازدارندگی که بر پایه قدرت درون‌زا برای خود تهدیدات را کاهش می‌دهند، بیان کرد: این نوع کشورها مانند کشور ایران که با قدرت و حکومت خود و با تکیه بر توان ملت همواره می‌جنگد و همچنان استوار است.

جانشین پلیس راهور ناجا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه ضلع قدرت که شامل قدرت دین و معنویت، رهبری و ولایت فقیه و حضور و همراهی مردم بوده و این سه ضلع قدرت اساسی جمهوری اسلامی ما است.

 امیری با بیان اینکه انگیزه این انقلاب اسلام و وحدت مردم برای مبارزه است، عنوان کرد: قدرت دین و معنویت ما و قدرت ایمانی ما موجب هراس بین استکبار شده و آنها هزینه‌های زیادی کرده‌اند برای سست کردن ایمان جوانان ما ولی اثر دین پر نفوذ تر در بین ملت ما است.

امیری در پایان گفت: مردم ما هیچ وقت به آمریکا و دشمن اعتماد نکنند و اگر موضع رهبر معظم انقلاب را به درستی درک کنیم به سعادت می‌رسیم و این انقلاب به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران و مجاهدان همیشه در اوج عزت است.

یادآور می شود مراسم راهپیمایی امروز در میان بارش شدید باران و هوای سرد با شرکت انبوه مردم ولایت‌مدار شهرستان محمودآباد از مقابل  گلزار شهدای آهومحله آغاز و با سردادن شعارهای انقلابی آحاد مردم شرکت کننده به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند و در مصلی به سخنان سردار امیری گوش دادند و سپس مراسم نماز جمعه را برگزار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار