طلال ابوظریفه:

نحوه پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در نشست گروه‌های فلسطینی بررسی شود

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده از سوی گروه‌های فلسطینی و بررسی نحوه پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی و تجاوزهای آتی این رژیم شد.
کد خبر: ۲۲۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 11February 2017
نحوه پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در نشست گروه‌های فلسطینی بررسی شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ «طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین اظهار داشت: مسئولیت ترور دو جوان فلسطینی در حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی که یکی از تونل‌های تجاری بین غزه و مصر را هدف گرفت، متوجه رژیم صهیونیستی است.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین با بیان اینکه هیچ توجیهی برای این جنایت که علاوه بر دو شهید، 5 زخمی نیز برجای گذاشت، افزود: اسرائیل خواهان تشدید اوضاع و ورود به رویارویی گسترده‌تر با گروه‌های فلسطینی با هدف منتقل کردن بحران‌های داخلی به خارج است.

ابوظریفه خاطر نشان کرد: اسرائیل تلاش دارد، با تحریک مقاومت اهداف مورد نظر خود در انتقال بحران‌های داخلی‌اش به خارج و اقناع افکار عمومی جهان به اینکه درحال دفاع از خویش است و مقاومت فلسطینی به امنیت قومی این رژیم آسیب می‌رساند، محقق کند درحالی که مقاومت از این اتهامات مبراست.

وی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت فلسطینی آماده رویارویی با تجاوزات رژیم اشغالگر هستند، بر ضرورت برگزاری نشستی فوق العاده توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی و بررسی شیوه‌های پاسخگویی به جنایات صهیونیستی و تجاوزات آتی این رژیم که ممکن است به نقض آتش‌بس منتهی شود، تاکید کرد.

ابو ظریفه همچنین خواستار دخالت طرف‌های ذیربط برای آرام کردن اوضاع و متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی شد که با برجای گذاشتن چندین شهید و مجروح همراه بوده است.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین خاطر نشان کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به تدریج نقض آتش‌بس را بدنبال خواهد داشت و رژیم اشغالگر باید متحمل عواقب این امر باشد چون گروه‌های مقاومت پایبندی خود به آتش‌بس را همچنان اعلام کرده‌اند و این اسرائیل است که به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

سیاست دیرینه اسرائیل در قبال مقاومت

از سوی دیگر، «کاید الغول»، عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد: این تجاوزها در چارچوب سیاست بازدارندگی محدود صهیونیستی است که طی آن مقاومت را از هرگونه اقدام باز می‌دارد.

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با بیان اینکه این سیاست سال‌هاست از سوی رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها اعمال می‌شود، افزود: با توجه به تحولات داخل سرزمین‌های اشغالی از جمله رسوایی‌های نخست وزیر اسرائیل و اتهامات فساد و همچنین ادامه سیاست شهرک‌سازی و روند تجاوزات صهیونیستی، باید در انتظار آغاز جنگی جدید باشیم.

الغول افزود: این تجاوزات اهدافی تاکتیکی را دنبال می‌کنند و در نهایت منجر به جنگی خواهند شد که طی آن اسرائیل پیش از هر اقدام بین المللی برای دستیابی به راه‌حل سیاسی و پایان دادن به بحران، بجز شهرک‌سازی، موضوعات دیگری را بر فلسطینی‌ها تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مصر به تماس‌ با طرف‌های مختلف برای کنترل اوضاع و جلوگیری از تشدید و منجر شدن آن به بروز جنگی گسترده، ادامه می‌دهد، افزود: اسرائیل به تجاوزات خود برای تحقق اهداف سیاسی از جمله به نمایش گذاشتن قدرت سیاسی و نظامی تل‌آویو در حمله به اهداف مورد نظر و قدرتمند جلوه دادن خود ادامه خواهد داد.

الغول خواستار تشکیل جبهه‌ یکپارچه ملی برای رویارویی با تجاوزات اسرائیلی شد، جبهه‌ای که توان پیاده کردن تاکتیک‌های مناسب جهت وارد آوردن بیشترین زیان و بالاترین خسارات ممکن به صفوف اشغالگران را داشته باشد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار