تجلیل از برگزیدگان جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در سمنان

آیین تجلیل از 18 عضو برگزیده پنجمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 11February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، از 18 عضو برگزیده پنجمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان استان سمنان در سالن شهید علومی اداره‌کل کانون پرورش فکری سمنان تجلیل شد.

در این آیین که مدیران کل و جمعی از کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سه‌گانه سمنان، اعضا و والدین حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به سی‌وهشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از ثمرات این انقلاب را جبهه مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی در خارج از کشور برشمرد.

سلامی در ادامه تأکید کرد: باید قدر این انقلاب، قدر حکومت اسلامی و اسقرار نظام اسلامی را بدانیم؛ چراکه این انقلاب، ثمره‌ی خون شهیدان و نتیجه مجاهدت‌ همه‌ی اولیای الهی و قیام عاشوراست که به دست امام راحل(ره) در چنین روزهایی به ثمر نشست.

وی همچنین امنیت، اقتدار و حفظ اسلام را در سایه‌ی ایستادگی‌ها و مقاومت شهدا برشمرد.

سلامی در پایان سخنانش، از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به‌عنوان مدیر ارزشی استان نام برد که در راستای اهداف نظام و دفاع مقدس و فعالیت‌های ارزشی، اهتمام ویژه‌ای دارد.

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز در نشست تخصصی این آیین، ضمن گرامی‌داشت سی‌وهشتمین بهار پیروزی انقاب و تبریک به اعضای برگزیده، درخصوص اهمیت کار کودک و نوجوان سخن گفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، حفظ و پایداری انقلاب را مهم دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در دهه‌های آینده، انسان‌های وارسته‌ای داشته‌باشیم باید به دوره نوجوانی که عرصه بحران در آن است، اهمیت داده‌شود.

جمال در پایان، از والدین و اعتمادشان به کانون پرورش فکری قدردانی و تأکید کرد: کار فرهنگ و انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب در درازمدت اتفاق می‌افتد و در این مسیر شایسته است به بخش فرهنگ و هنر کودک و نوجوان، توجه ویژه‌ای شود.

گفتنی است؛ تلاوت قرآن، پخش نماهنگ، اجرای نمایش نوجوانان فجرآفرین، سرودخوانی اعضای نوجوان، روایت‌خوانی اعضای نوجوان، قرائت بیانیه هیئت داوران، اهدای جوایز و تجلیل از برگزیدگان جشنواره از برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها