مدیر ادبیات و امور نمایشی حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

رونمایی ازکتاب «قاصدک‌های خوش خبر»

مدیر ادبیات و امور نمایشی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: کتاب قاصدک‌های خوش خبر که گزیده شعر دفاع مقدس برای نوجوانان است با هشت شعر و در شمارگان 1000 نسخه توسط نشر صریر به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۲۲۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 11February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، مدیر ادبیات و امور نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از برگزاری آیین رونمایی کتاب قاصدک های خوش خبر، خبر داد.

اسماعیل محمدپور گفت: کتاب قاصدک های خوش خبر که گزیده ی شعر دفاع مقدس برای نوجوانان است با هشت شعر و در شمارگان 1000 نسخه توسط نشر صریر  با تصویرگری ساناز زمانی  و به همت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان  صبح  روز یکشنبه 24 بهمن ماه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان رونمایی می شود.

وی گفت : اشعار این کتاب 16 صفحه ایی توسط شاعران جوان و برجسته استان سروده شده که روزبه فروتن پی ، زین العابدین آذر ارجمند، رضانیکوکار،پونه نیکوی،حسن جهانی،اسماعیل محمدپور،مرضیه فرمانی و محمود پوروهاب هستند که تازه ترین اشعار خود را در قالب اشعار حماسی  برای گروه سنی ب و ج سروده اند.

محمدپور در پایان خواستار این شدکه برای آشنایی نسل کودک و نوجوان با ادبیات دفاع مقدس می بایست قدم های موثر و بیشتری برداشت و از اصحاب هنر دعوت به همکاری نمود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار