سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تمهیدات پلیس راه برای روزهای برفی و بارانی آینده/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن بارش برف و باران در روزهای آینده از رانندگان خواست که پیش از سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 11February 2017
تمهیدات پلیس راه برای روزهای برفی و بارانی آینده/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشندسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن بارش در روزهای آینده، انتظار بارش برف و باران در محورهای کوهستانی و یخ‌زدگی سطح معابر در ساعات پایانی شب را داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: در این راستا به استان‌های کوهستانی کشور اعلام هشدار شده و نیروهای پلیس راه در محورهای جاده‌ای و معابر شهری حضور خواهند داشت.
 
سرهنگ رحمانی بیان داشت: هماهنگی‌های لازم نیز در استان‌ها بین پلیس راه و راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است. با توجه به حجم معادلات جوی محورهای برف گیر توصیه می‌شود مردم از سفرهای شبانه خودداری شود و قبل از سفر با شماره 120 مرکز کنترل ترافیک تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: رانندگان محترم لازم است تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و همچنین توصیه می‌شود با باک پر از بنزین راهی سفر شوند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها