دبیر جایزه ایثار و رسانه:

اسامی نامزدهای راه‌ یافته به داوری نهایی جشنواره ایثار و رسانه اعلام شد

دبیر جایزه ایثار و رسانه ضمن دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در مراسم اختتامیه این جایزه گفت: این مراسم ساعت هشت و نیم صبح روز سه شنبه 26 بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر ارشاد و جمعی از مقامات در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ - 11February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دبیر جایزه ایثار و رسانه ضمن دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در مراسم اختتامیه این جایزه گفت: این مراسم ساعت هشت و نیم صبح روز (سه شنبه) 26 بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر ارشاد و جمعی از مقامات در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

علامیان در ادامه اسامی نامزدهای آثار و رسانه‌های راه یافته به مرحله داوری نهایی را اعلام کرد و گفت: با وجود این که این جایزه برای نخستین بار برگزار شد، حجم آثار ارسالی مناسب بود. امیدواریم سال به سال شاهد رشد بیشتر آثار رسانه‌ای با موضوع ایثار و دیگر خواهی باشیم.

بنا بر این گزارش اسامی نامزدهای دریافت جایزه به شرح زیر است:

بخش ایثار اجتماعی:

نامزدهای این بخش احس
 
ان رحیم زاده، امیر اسماعیلی، زهره کهن‌دل، محمدعلی عباسی اقدم و نزاکت الله‌یاری از روزنامه همشهری، میترا شکری از هفته‌نامه همشهری سرنخ، آزاده باقری از خبرگزاری مهر، جهانبخش افشار، محمدرضا آزادگر و منیژه پدرامی از ماهنامه دنیای قلم، حسین احمدی، رقیه توسلی از روزنامه قدس، زهره قندهاری از روزنامه اصفهان زیبا، علی سهرابی از خبرگزاری تسنیم، لیلا شهبازیان از روزنامه اصفهان امروز، مینا مولایی از روزنامه جام جم هستند.

بخش ایثار و شهادت:

زهرا بختیاری از خبرگزاری فارس، امین جوکار دریس از خبرگزاری ایرنا، سید حمید هاشمی از روزنامه قدس، عطیه همتی از خبرگزاری مهر، علی البرزی از روزنامه قدس، محمدعلی عباسی اقدم، مریم شریفی و میثم امینی از روزنامه همشهری، مرجان خسروی و الناز عباسیان از ماهنامه همشهری آیه و نازیلا انصاری‌پور از روزنامه اصفهان زیبا.
ایثار اجتماعی بخش استانی:

احمدرضا زائر میری از هفته نامه شهر آفتاب، پارسا بهمنی از خبر جنوب، صدیقه دشتی از ماهنامه تجارت جنوب، علی نورالدینی از هفته نامه خانه خشتی کویر و مهدی افخمی از هفته نامه همشهری جوان.

ایثار جهاد و شهادت بخش استانی:

پارسا بهمنی از روزنامه خبر جنوب، صدیقه انجم شعاع از دو هفته نامه جوانه‌های کویر، عرشیا زائر میری از دو هفته نامه زابلستان و فرینوش اکبرزاده از روزنامه سرخاب.

رسانه‌های راه‌ یافته به مرحله نهایی:

پوپک، خبرگزاری دفاع مقدس، دو هفته‌نامه تندیس، روزنامه اصفهان زیبا، روزنامه ایران، روزنامه جوان، روزنامه خراسان، سلام بچه‌ها، شاهد یاران، فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، ماهنامه پیام زن، ماهنامه فکه، هفته‌نامه کاسیت، پایگاه خبری سفیر افلاک، روزنامه جوان، فصلنامه پیام راستان و ماهنامه شاهد کودک.

رسانه‌های استانی راه‌ یافته به مرحله نهایی:

روزنامه شهرآرای مشهد، روزنامه ندای هرمزگان، روزنامه نگارستان، ماهنامه صحیفه کوثر، هفته نامه ستاره شرق، روزنامه شهرآرای مشهد و روزنامه کیمیای وطن.
بخش عکس اجتماعی:

نامزدهای این بخش محسن اسماعیل‌زاده، امین خلوصی، برنا قاسمی و امین خسروشاهی از خبرگزاری ایسنا، عادل عزیزی از خبرگزاری میزان و مجتبی حیدری از خبرگزاری مهر.

بخش عکس جهاد و شهادت:

نامزدهای این بخش عبدالرحمان رفعتی، داوود ایزدپناه و محمدعلی مریزاد از خبرگزاری تسنیم، حسین حسین‌زاده، عبدالواحد میرزازاده، مونا هوبه‌فکر و صادق حاتمی از خبرگزاری ایسنا، هادی هیربدوش از خبرگزاری مهر، مهسا احرابی فرد از خبرگزاری میزان و حسن قائدی از تصویر سال.

سعید علامیان یادآور شد این تعداد نامزدها از بین 321 روزنامه‌نگار، 70 عکاس و 120رسانه به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار