سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

بارش برف و باران در بیشتر محورهای کشور/ احتمال آبگرفتگی در معابر جنوبی کشور وجود دارد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام خبر بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور، گفت: احتمال آبگرفتگی در برخی از معابر جنوبی کشور وجود دارد.
کد خبر: ۲۲۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ - 12February 2017
بارش برف و باران در بیشتر محورهای کشور/ احتمال آبگرفتگی در معابر جنوبی کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان و قزوین، محور هشترود - زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای سمنان - فیروزکوه، مهدیشهر - فولادمحله و گردنه آهوان در استان سمنان و ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کرج - چالوس شاهد بارش برف هستیم.
 
وی افزود: همچنین در بیشتر محورهای استان‌های البرز و گیلان و محورهای رامهرمز - بهبهان، رامهرمز - باغملک و باغملک - ایذه بارش باران گزارش شده است.
 
سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: به علت آبگرفتگی محور فرعی بستک به خمیر در استان هرمزگان مسدود است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از رانندگان خواست که قبل از سفر حتما با شماره‌های 120 و 88255555 تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع بشوند. 
 
وی خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی در برخی معابر در استان‌های جنوبی و جنوب غربی به خصوص ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان وجود دارد.
 
سرهنگ رحمانی از مسافرانی که قصد سفر در جاده‌های شمالی کشور را دارند، خواست که تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و تاکید کرد: استفاده از زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی است. همچنین لازم است مسافران محترم لوازم گرمایشی و میزان بنزین کافی به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار