مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خبر داد؛

نمایش 10 فیلم برگزیده جشنواره فجر در «شب‌های فیلم» انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

رسول شادمانی گفت:‌ 10 فیلم برگزیده جشنواره «فیلم فجر» در برنامه «شب‌های فیلم» انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ - 13February 2017

«رسول شادمانی» مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به برگزاری «شب‌های فیلم» این انجمن، اظهار داشت: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در ادامه برنامه‌های سال‌های گذشته، امسال نیز آیین شب‌های فیلم را با نمایش 10 فیلم برگزیده سی و پنجمین جشنواره «فیلم فجر» برگزار می‌کند.

وی گفت: این برنامه از 27 بهمن تا ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این برنامه در سالن اصلی سینما فلسطین میزان مخاطبین شب‌های فیلم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خواهیم بود.

شادمانی نمایش اختصاصی فیلم «سرگشته» را ویژه برنامه شب‌های فیلم عنوان کرد و گفت: رونمایی و نمایش اختصاصی فیلم «سرگشته» آخرین محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با موضوع شهدای مدافع حرم و جریانات تکفیری نمایش ویژه امسال است. این فیلم علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای حضور در جشنواره فیلم فجر با بدسلیقگی هیئت داوران همراه شد.

مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف ما از برگزاری این مراسم که هر ساله بعد از جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، ایجاد فضای سالم برای خانواده‌های علاقمند به سینماست که فضای غیر فرهنگی حاکم بر سینماها موجب شده فیلم دیدن در سینما را از سبد فرهنگی خانواده خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در یک فضای سالم خانواده‌ها را برای دیدن آثار برگزیده جشنواره دعوت می‌کنیم. امسال بر خلاف سال‌های گذشته که هر روز 2 سانس نمایش وجود داشت، فقط در یک سالن و از ساعت 19 میزبان علاقمندان خواهیم بود.

شادمانی عنوان کرد: ما در این برنامه به دنبال انتخاب فیلم‌هایی هستیم که ضمن برخورداری از ساختاری درست از لحاظ مضمون نیز قوی باشند. انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن نمایش فیلم‌های مربوط به دفاع مقدس، آثار اجتماعی با «سلامت مضمون» را هم نمایش خواهد داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار