فردا در تالار خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود؛

محفل جوانانه «شعر فجر» با طعم شعرهای فاطمی

همزمان با ایام شهادت صدیقه اطهر، حضرت زهرا (س) هفتمین محفل جشنواره «شعر فجر» با شعرخوانی جوانان و با موضوع اشعار فاطمی، فردا دوشنبه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 12February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پس از برگزاری شش محفل از سلسله محافل شعرخوانی یازدهمین جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» در کاشان، البرز، مشهد، ری، تهران و جزیره هرمز، هفتمین محفل شعرخوانی این جشنواره، با عنوان «محفل جوانان» و با تمرکز بر اشعار فاطمی برگزار خواهد شد.

در این محفل که با حضور محمدعلی مجاهدی و سخنرانی فاطمه راکعی همراه است، مهدی ابوالقاسمی، احمد امیرخلیلی، کاظم بهمنی، رسول پیره، ساجده جبارپور، سیداسکندر حسینی، حامد خاکی، میثم داوودی، سجاد رشیدی‌پور، محمد رسولی، امید روزبه، سما روشنایی، حسین زحمتکش، سجاد سامانی، امیرعلی سلیمانی، پیمان طالبی، حسین طاهری، مرضیه فرمانی، مریم مایلی زرین و ... شعر می‌خوانند که انتظار می‌رود با توجه به حضور شاعران جوان در این محفل، استقبال وسیعی از آن صورت بگیرد. سال گذشته نیز، محفل جوانان دهمین جشنواره شعر فجر با اقبال گسترده مخاطبان برگزار شد.

هفتمین محفل جشنواره شعر فجر، فردا دوشنبه 25 بهمن از ساعت 16 در تالار خانه اندیشمندان علوم انسانی، واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود و حضور تمام علاقه‌مندان به شعر در آن آزاد است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی «شعر فجر»، اسفندماه امسال با معرفی برگزیدگان سه بخش شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر در مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 به کار خود پایان خواهد داد.

امسال برای نخستین‌بار، جشنواره شعر فجر دارای بخش ویژه افغانستان است که آثار منتشرشده در این کشور طی 10 سال گذشته را مورد داوری قرار خواهد داد تا در کنار برگزیدگان سه بخش اصلی، بهترین کتاب‌های شعر منتشرشده در افغانستان نیز در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار