جانشین فرماندهی دریابانی مازندران:

ماهواره بزرگ‌ترین دام‌ استکبار جهانی برای هویت‌زدایی و خودباختگی کشورهاست

جانشین فرماندهی دریابانی مازندران گفت: ماهواره یکی از بزرگ‌ترین دام‌های استکبار جهانی در زمینه هویت‌زدایی و ازخودباختگی کشورهاست.
کد خبر: ۲۲۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ - 12February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، نعمت‌الله آزادی جانشین فرمانده دریابانی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ماهواره یکی از بزرگترین ابزار جنگ نرم دشمن است که علیه جوانان کشورهای مسلمان به‌ویژه ایران به‌کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز توطئه‌های دشمنان نسبت به گذشته علیه کشور تغییر کرده و از حالت سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تبدیل شده است، افزود: ماهواره یکی از ابزار و سلاح‌ دنیای استکبار برای به انحراف کشیدن جوانان و کم‌رنگ کردن اعتقادات آنان است، زیرا ماهواره یکی از بزرگ‌ترین دام‌های استکبار جهانی در زمینه هویت‌زدایی و خودباختگی کشورهاست.

جانشین فرماندهی دریابانی مازندران با اشاره به این مطلب که دشمن در جنگ نرم‌ فرهنگ ما و ارزش‌های انسانی را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت تلاش می‌کنند با تکیه بر جنگ نرم و تحریم، از اراده مردم عزیز ایران در حمایت از انقلاب اسلامی بکاهند و با توجه به حملات سایبری، تهاجم فرهنگی، گسترش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی، مسؤولان با جدیتی بیش از پیش در خط مقابله با جنگ نرم قرار دارد.

آزادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند باید مواظب جنگ نرم باشیم، اضافه کرد: دشمن دلش به حال ما نسوخته که این‌چنین برای شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه می‌کند و از این‌رو با نگاهی به کشورهای همسایه در می‌یابیم آنها نمی‌خواهند اوقات فراغت ما را پر کنند بلکه می‌خواهند زمان را از ما بگیرند و تمام هم و غم نظام و مسؤولان این است که جوانان سالم بمانند و سالم زندگی کنند.

وی در ادامه دو خصوصیت خطرناک و مهم جنگ نرم را تدریجی بودن و فراگیر بودن تهاجم فرهنگی بیان کرد و یادآور شد: این جنگ بسیار پیچیده و فعالیت و گسترش آن فراتر از میدان و عملیات نظامی است که دشمن به‌تدریج و به‌صورت آرام و خاموش جوانان را در دام خود گرفتار می‌کند و فرهنگ ما را مورد تهاجم قرار می‌دهد.

جانشین فرماندهی دریابانی در پایان گفت: چشم‌انداز دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم بسیار طولانی و بلندمدت است و دشمنان با هزینه‌های گزاف و استفاده از رسانه‌های قدرتمند که در خدمت خود دارند، برای تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تلاش می‌‌کنند که با اراده مسؤولان و همه مردم در این راه ناکام مانده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار