برپایی نمایشگاه فروش و عرضه تولیدات اقتصاد مقاومتی در شهرستان گچساران

نمایشگاه فروش و عرضه تولیدات اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در شهرستان گچساران برپا شد.
کد خبر: ۲۲۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ - 12February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران عصر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه فروش و عرضه تولیدات اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان منطقه است.

سرهنگ سيد علي اصغر نورايي‌نسب با اشاره به اینکه غرفه‌هاي این نمایشگاه در قالب 17 عرصه برپا شده و متعلق به کسانی است که همگي تسهیلات بسیج سازندگی دریافت کرده‌اند، افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها در طول سال می‌تواند گامی سازنده در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران بیان کرد: ایجاد شرایط و فضاهای لازم برای عرضه محصولات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی سبب ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان شده و در نهایت راهی موثر در جهت رسیدن به خودکفایی است.

سرهنگ نورایی‌نسب با بیان اینکه حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده اقتصاد مقاومتی و افرادی که وارد این عرصه می‌شوند یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف بسیج سازندگی است، عنوان کرد: ورود بسیج به عرصه اقتصاد مقاومتی حرکتی بزرگ است که در این راستا تلاش می‌شود تا با ایجاد شرایط لازم، تسهیلات موردنیاز در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی ابراز کرد: بسیج سازندگی شهرستان گچساران با حمایت سازمان بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات خوب با بازپرداخت مناسب پرداخت نماید تا زمینه اشتغال هم برای خود فرد و هم برای افراد دیگر ایجاد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران گفت: در این راستا، از ابتدای سال 95 تاکنون 15 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی با بیش از 90 طرح کوچک و بزرگ تولیدی اقتصادی در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار