سلیمی در اولین اکران فیلم «سرگشته»؛

عدم حضور فیلم «سرگشته» در جشنواره تدبیر دولت امید بود

کارگردان فیلم «سرگشته» در نخستین نمایش این فیلم گفت:‌ تلاش کردیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم، عدم حضور فیلم «سرگشته» در جشنواره تدبیر دولت امید بود.
کد خبر: ۲۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ - 13February 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اولین اکران فیلم سینمایی «سرگشته» به کارگردانی سهیل سلیمی و تهیه کنندگی محسن آقا علی اکبری عصر امروز در سینما فلسطین انجام شد.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، سردار جواد جباری مدیر عامل بنیاد روایت، محمدحسین نیرومند مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس مهمانان ویژه این مراسم بودند.

سهیل سلیمی کارگردان فیلم «سرگشته» در سخنانی کوتاه اظهار داشت:‌ تمام تلاشمان را انجام دادیم تا این فیلم برای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود؛ فیلم آماده شد اما هیئت داوران اجازه حضور در جشنواره را به ما ندادند.

وی علت عدم حضور فیلم «سرگشته» در جشنواره را تدبیر دولت دانست و افزود: علی‌رقم تلاش‌های ما و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نتوانستیم نظر هیئت داوارن را برای حضور این فیلم در جشنواره جلب کنیم. سیاستگذاری و مدیریت دولت تدبیر و امید اجازه حضور این فیلم در جشنواره را نداد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها