رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور/ امروز و امشب زمان مناسبی برای سفر نیست

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام خبر بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور از مردم خواست که امروز و امشب از سفر رفتن خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ - 13February 2017
بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور/ امروز و امشب زمان مناسبی برای سفر نیستسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، سمنان، البرز و شرق استان تهران شاهد بارش برف هستیم که البته در محورهای استان‌های همدان، قزوین، لرستان، مرکزی، البرز و خراسان رضوی بارش برف شدید است.
 
وی افزود: در محور ایلام - کرمانشاه در استان ایلام، محور تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی، محورهای یاسوج - اقلید و یاسوج - شیراز در استان کهگیلویه و بویراحمد، محورهای سلفچگان - ساوه، سلفچگان - اراک و سلفچگان - تفرش در استان قم، محورهای کرمان - بافت و کرمان - راور در استان کرمان، محورهای کنگاور و سنقر در استان کرمانشاه و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه در استان مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.
 
سرهنگ رحمانی در خصوص بارش باران در محورهای مواصلاتی نیز بیان داشت: بیشتر محورهای استان‌های تهران، فارس، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمانشاه، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد و محور شهر بابک در استان کرمان و محورهای بندرلنگه و بندرعباس در استان هرمزگان شاهد بارش باران است.
 
وی خاطرنشان کرد: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند، درخواست داریم که حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. همچنین جاده هراز از ساعت 7 صبح امروز به دلیل عدم ایمنی مسدود شد و تا اطلاع ثانوی مسدود است. محور بستک - خمیر در استان هرمزگان نیز که از روز جمعه بسته شده بود، همچنان مسدود است و تلاش برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از رانندگان خواست که پیش از سفر با شماره تماس‌های 120 و 88255555 تماس حاصل نمایند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
 
وی تاکید کرد که امروز و امشب زمان مناسبی برای سفر نیست.
 
انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار