دلنوشته یادگاران سرداران شهید خراسان رضوی در تمجید فرزند محجبه رضوی؛

نه تنها زمینی‌ها بلکه پدران شهید ما به وجود تو افتخار کردند

جمعی از فرزندان سرداران شهید خراسان رضوی به پاس حضور فرزند محجبه محمود رضوی کارگردان فیلم«ماجرای نیمروز» در اختتامیه جشنواره فیلم فجر دلنوشته ای را به رشته تحریر در آوردند.
کد خبر: ۲۲۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ - 13February 2017
به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، متن دلنوشته که یادگاران شهید خطه خورشید آن را به افتخار دختر بچه­ ای که برای سینمای ایران اسلامی آبروداری کرد بدین شرح است.

دل نوشته ­ای برای تو دخترم

بسم الله الرحمن الرحیم

به افتخار دختر بچه ­ای که برای سینمای ایران اسلامی آبروداری کرد، دخترم تو قهرمان حجابی.

دخترم تو آمدی روی سن و چه زیبا آمدی، اما قاب سینما گنجایش بزرگی و عظمتت را نداشت، و تو آمدی به قاب دلها و به قاب چشمها و نه تنها حضار در سالن تو را تحسین کردند بلکه میلیونها بیننده در پای گیرنده ­های خود برایت اشک شوق ریختند.

نه تنها زمینی­ ها بلکه آسمانی­ ها(پدران شهید ما) به وجود تو افتخار کردند، دخترم تو پروانه شدی در بوستان هنر، تو نیلوفرشدی به بلندای هنر اسلامی یک دختر مسلمان ایرانی، و تو ای پدر در ایام سوگواری مادرت حضرت زهرا (سلام الله عليها) چه زیبا ایفای نقش نمودی اثر جاوید غرور را، افتخار را، حجاب را.

و تو ای دختر باوقار من فرزند هنرمند و متعهد فیلم نیم روز، در آن نیمه شب بهمن! جشنواره فجر عزت و سربلندی را مهمان خانه ­هایمان کردی، و پیچک دعا بر دستان هزاران هزار ایرانی تا عرش الهی رویید و دعایت کردند و تو را ای گل، ای عزیز، به مادرت حضرت زهرا (سلام الله عليها) سپردند.

جمعی از فرزندان سرداران شهید خراسان رضوی (شهید برونسی، شهید شوشتری، شهید ناصری، شهید نظرنژاد، شهید چراغچی و فرزندان شهدای خراسان رضوی)

نه تنها زمینی­ ها بلکه پدران شهید ما به وجود تو افتخار کردند 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار