پلاک شهید مدافع حرم بر گردن قهرمان جهانی تکواندو آویخته شد

«امیرمحمد بخشی» دارنده مدال طلای یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان 2016جهان در وزن 63 کیلوگرم صبح امروز طی مراسمی مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم «هاشم دهقانی‌نیا» تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۲۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ - 13February 2017

پلاک شهید مدافع حرم بر گردن قهرمان جهانی تکواندو درخشید«امیر محمد بخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: جمعی از مدال آوران کشورمان در مراسم یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم، مدال‌هایی که سال‌ها برایش زحمت کشیدند را تقدیم خانواده معزز شهدا کردند. من نیز افتخار داشتم با تقدیم مدالم دینم را به شهدا ادا کنم.

بخشی ادامه داد: قهرمانان واقعی، شهدا هستند. تمام سعی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان برای دریافت مدال المپیک جهانی انجام می‌دهم. علاقمندم که مدال بعدی خود را به پاس تمام جانفشانی‌هایشان در دوران دفاع مقدس تا امروز، تقدیم سردار قاسم سلیمانی کنم.

شهید هاشم دهقانی‌نیا نخستین شهید مدافع حرم ساکن استان اردبیل است که با شجاعت هر چه تمام تا پای جان در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) ایستادگی کرده و با شهادت در راه دفاع از دین و اسلام به خیل شهدای حرم پیوست تا نام و آوازه وی برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار