چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 1

«ترک اعتیاد اینترنتی»؛ برنامه ویژه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

دبیر چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: موضوع ترک اعتیاد اینترنتی که امروزه در سطح جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ازجمله مسائلی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته ایم.
کد خبر: ۲۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 13February 2017

//«محمد خراسانی‌زاده» دبیر چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: چتر گفتمان انقلاب اسلامی صرفاً محدود به دهه فجر نیست و فضایی بسیار وسیع‌ را شامل می‌شود، که رویکردی متناسب با آرمان‌های انقلاب دارند.

وی افزود: مجموعه‌هایی که در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی، کارآفرینی، مقاومت در دفاع‌ مقدس، مقاومت در سطح جهان اسلام، زن و خانواده در حال فعالیت هستند را ذیل این چتر تعریف می‌کنیم و با این رویکرد به انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم.

خراسانی‌زاده با بیان اینکه 300 غرفه در این نمایشگاه فعال است، گفت: با وجود تخصصی بودن این نمایشگاه، استقبال از آن چهار برابر نمایشگاه‌های عادی است و متخصصان و مسئولان با حضور در این نمایشگاه از نکات ارائه شده در آن استفاده می‌کنند.

دبیر چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به بخش‌های دیگر نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه مجموعه های دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که در اقتصاد مقاومتی فعال هستند، نیز حضور دارند.

وی همچنین درخصوص ویژگی‌های خاص این نمایشگاه عنوان کرد: موضوع ترک اعتیاد اینترنتی که امروزه در سطح جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ازجمله مسائلی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته ایم. همچنین امسال در حوزه عصب سنجی هم در این نمایشگاه برنامه داریم.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار