چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 2

خراسانی زاده: جوانان حزب‌اللهی در جنگ فرهنگی تلاش می‌کنند

سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: امروزه جنگ نرم پا برجاست و همین جوانان حزب‌اللهی هستند که ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ - 13February 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمد خراسانی زاده، سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: یکی از اتفاق‌های ارزشمندی که در سال‌های گذشته رخ داده این است که مقام معظم رهبری در جمعی اظهار کردند که جریان جبهه فرهنگی انقلابی در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت است. یک بخش کوچکی از این فعالیت‌ها در رسانه‌های دیجیتالی به عرضه گذاشته شده و به نمایش در آمده‌است.

سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجتیال در ادامه افزود: ما روی بچه‌های حزب‌الله حساب باز کرده‌ایم؛ حضرت آقا می‌فرمایند که اگر جنگ شود، همان بچه‌های حزب‌الله هستند که خواهند ایستاد. من از سخنان حضرت آقا نتیجه می‌گیرم که امروز هم جنگی است و آن جنگ، جنگ فرهنگی و جنگ نرم است و همین جوانان حزب‌اللهی هستند که ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند. 19 آبان امسال جمعی از فعالان حوزه فرهنگی به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف شدند که حضرت آقا در این جمع اشاره داشتند که چتر گفتمان انقلاب باید گسترش پیدا کند.

«محمدمهدی قمی» دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی نیز در خصوص روند اجرایی این نمایشگاه، اظهار داشت: شروع به کار دبیرخانه از اویل سال‌جاری بوده و ثبت نام شرکت در نمایشگاه از 5 دی‌ماه تا 15 بهمن آغاز شد.

دبیر اجرایی این نمایشگاه افزود: بیشاز 400 مؤسسه و شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کردند؛ اما به علت مشکلات و محدودیت300 غرفه را پذیرفتیم.

قمی از بخش ویژه بازی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: حدود 130 غرفه به مؤسسات، 60 غرفه به بخشدیجیتال، 25 غرفه به فناوری اطلاعات، 50 غرفه به بازی و پویانمایی و 25 غرفه به بخش بین‌الملل اختصاص دارد.

گفتنی است، در این مراسم مهندس انتظاری عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر نائینی مشاور شهرداری تهران، مهندس عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،‌ خانواده معظم شهدا، جانبازان،‌ رزمندگان و جمعی از فعالان فرهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار