در آیین نکوداشت قیام مردم بحرین عنوان شد؛

آمادگی کامل نیروهای مقاومت برای یاری رساندن به ملت بحرین

یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق گفت: نیروهای مقاومت در عراق و خارج از عراق در برابر ارتش آمریکا و داعش ایستاده و آمادگی کاملی برای یاری‌رساندن به ملت بحرین و ایستادگی مقابل نظام آل‌خلیفه را دارند.
کد خبر: ۲۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ - 13February 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام سید هاشم حیدری طی سخنانی در ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین که در سالن همایش‌های قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه ملت شجاع بحرین از شکنجه نمی‌هراسد، اظهار داشت: ملتی که حسینی بوده و مقاوم است بسیار سخت‌کوش در مسیر مقاومت بدون سلاح ایستادگی می‌کند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه نظام ظالم بحرین فکر نمی‌کرد که ملت بتواند با دست‌های خالی به این شیوه مقابله خود را دنبال کند اما اکنون بحرینی‌ها در آستانه پیروزی قرار دارند.

این فرمانده بسیج مردمی عراق با بیان اینکه رژیم آل‌خلیفه بسیاری از علما و رهبران بحرین را بازداشت و به شهادت رسانده است، تصریح کرد: به بیگانگان حق تابعیت می‌دهند اما شهروندان اصیل را سلب تابعیت می‌کنند؛ تاکنون بسیاری از مراکز را تعطیل کرده‌اند چراکه فکر می‌کنند این جنایت‌ها سبب توقف انقلاب بحرین می‌شود.

وی اضافه کرد: نظام دیکتاتوری تنها با جنایات خود فقط بر عزم، اراده، ثبات و تمسک مردم بحرین به راه انقلاب می‌افزاید و آمادگی مردم را برای وارد شدن به مراحل جدید را افزایش می‌دهد.

حیدری با تاکید بر اینکه بسیاری از آزادگان منطقه در خارج از بحرین آماده نقش‌آفرینی در صوت ادامه ظلم و جنایت آل خلیفه و گذر کردن از خطوط قرمز هستند، گفت: نیروهای مقاومت در عراق و خارج از عراق در برابر ارتش آمریکا و داعش ایستاده و آمادگی کاملی برای یاری‌رساندن به ملت بحرین و ایستادگی مقابل نظام آل‌خلیفه را دارند.

وی با بیان اینکه بحرین باید همانند عراق و سوریه حرکت خود را مقابل نظام‌های ظالم دنبال کند، تصریح کرد: هر نظامی که از ارتش سایر کشورها یاری طلبد باید منتظر نیروهای مقاومت نیز باشد؛ وقتی نظام بحرین از نیروهای عربستان سعودی برای تعرض به ملت بهره می‌گیرد به هیچ وجه عجیب نخواهد بود که نیروهای مقاومت نیز وارد عمل شوند و به شیوه‌های مختلف بر اساس نظر شیخ عیسی قاسم یاری‌رسان ملت باشند.

حیدری با اشاره به اینکه دوران استبداد و سرکوب مستضعفان به پایان رسیده است، گفت: عراق، ایران و یمن بهترین نشانه برای این ادعا هستند، نظام آل‌خلیفه باید بداند که دوران حمایت از آمریکا برای حکومت‌های عقب افتاده عربی به پایان رسیده و هیچگاه این کشور استکباری به حمایت از مزدوران خود تا ابد نمی‌پردازد.

این فرمانده بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که نطفه حرام آمریکاست و از بهترین امکانات این کشور استفاده می‌کند رو به زوال است، حاکمان عربستان و بحرین باید بدانند که آمریکا هیچ وفایی ندارد و در آینده‌ای نزدیک به پای آمریکا خواهد افتاد اما آمریکا هیچ اعتنایی به آنها نخواهد کرد و سرنوشت صدام و قذافی این حقایق را اثبات می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت بحرین عقب‌نشینی نخواهد کرد، اضافه کرد: این ملت با صبر و ثبات بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد تا به امید خداوند متعال پیروزی ملت بحرین با پیروزی ملت یمن گرده زده شود.

حیدری یادآور شد: در شرایطی که دشمنان علیه جبهه مقاومت متحد شده‌اند کشورهای مختلف مقاومت نیز باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و با پایبندی نسبت به وابستگی‌های ملی و مذهبی زیر پرچم یک رهبری حرکت خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به دنبال مخدوش کردن چهره رهبری هستند، عنوان کرد: در این مسیر بر طبل حزب‌گرایی، ملی‌گرایی و مذاهب‌گرایی زده تا با استفاده از شکاف مذهبی، ملی و نژادی به اختلاف‌افکنی اقدام کنند.

این فرمانده بسیج مردمی عراق اضافه کرد: در سالروز سرنگونی رژیم شاهنشاهی، پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سرنگونی نظام حسنی مبارک بر ایمان خود در راستای تحقق وعده‌های الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان تاکید می‌کنیم و می‌گوییم خون شهدای بحرین زمینه‌ساز سرنگونی نظام آل‌خلیفه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار