نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره استیضاح عباس آخوندی، خطاب به علی لاریجانی گفت: استیضاح وزیر راه را معطل رفت و آمدهای اداری نکنید.
کد خبر: ۲۲۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ - 14February 2017

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت و در جریان بررسی مواد اعاده شده لایحه برنامه ششم توسعه از سوی شورای نگهبان در تذکری شفاهی درباره جمع آوری 80 امضا برای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: نظر کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه اعلام شده است.

وی برهمین اساس از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواست که استیضاح آخوندی را معطل رفت و آمدهای اداری نکند.

در ادامه نیز نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه و شهرشازی با امضای جمعی از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده، خطاب به رئیس مجلس گفت: چرا بررسی این استیضاح در صحن علنی در دستورکار قرار نمی‌گیرد؟ چرا به قسم خود مبنی بر تعهد به اجرای درست آیین‌نامه داخلی مجلس پایبند نیستید؟

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این اخطار گفت: هنوز نامه‌ای به دست هیئت رئیسه نرسیده است و ما هم به قسم خود پایبند هستیم.

به دنبال بروز سانحه تصادف قطار تبریز ـ مشهد که منجر به از دست رفتن بیش از 40 نفر از هموطنانمان شد، نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را کلید زدند که پس از قانع نشدن از پاسخ های آخوندی در جلسات کمیسیون عمران، اکنون مدت هاست به انجام استیضاح مُصِر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار