پیام اشتری به یادواره شهدای شمال سیستان و بلوچستان؛

امنیت امروز جامعه ثمره رشادت‌های ایثارگران است

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی به یادواره شهدای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه ثمره رشادت‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران است.
کد خبر: ۲۲۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ - 14February 2017

امنیت امروز جامعه ثمره رشادت‌های ایثارگران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» (آل عمران 169)

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

سلام و عرض ادب به پیشگاه مقدس انبیاء عظام از آدم ابوالبشر(ع) تا خاتم و سید رسولان حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم.

سلام بر اصفیاء و اولیاء و ائمه هدی علیهم صلوات المصلین از امام العارفین، امیر المومنین(ع) تا حضرت ولی الله الاعظم، امام المنتظر مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

درود خداوند بر صالحین و پیروان راستین مکتب علوی و فاطمی، منادیان و مروجان اسلام ناب محمدی(ص) خصوصا رادمرد تاریخ معاصر حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی.

سلام و صلوات خداوند بر ارواح تابناک شهیدان والا مقام، گلگون کفنان جبهه حق بر علیه باطل از بدو خلقت تا به امروز. علی الخصوص شهدای انقلاب، دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و مدافعین حرم اهل البیت(ع).

عرض سلام و احترام به حضار گرامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا که چشم و چراغ ما هستند و تمامی نقش آفرینان یادواره سرداران و دویست و پنجاه شهید نیروی انتظامی شمال استان سیستان و بلوچستان که عطر یاد و نام شهیدان را در فضای استان پراکنده ساخته‌اند.

همرزمان عزیز، حضار محترم، شهید در همیشه تاریخ زنده و الهام بخش حال و آینده است. شهید با تقدیم والاترین سرمایه خویش که جان او است تجارتی بس سودمند در ساحت ربوبی رقم می‌زند و هیچ پاداشی بالاتر از قرب الهی برای آن نیست.

امروز کیست که با شنیدن نام مقدس سالار و سرور شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران بی بدیل‌اش، نور حقایقی چون ایثار و اخلاص و جوا نمردی و وفا به فکر و دلش خطور نکند؟

به راستی آیا سر منشاء این حقایق حیات بخش، چیزی جز شهادت است؟

شهید، به تصریح قرآن کریم، هیچگاه نمی‌میرد؛ برای همیشه زنده است و نزد پروردگار خود روزی می‌خورد.

برادران و خواهران عزیز، بدون شک اقتدار و سربلندی نظام، ملت و کشور اسلامی ما مرهون ایثار و از جان گذشتگی همین شهیدان والا مقام است؛ همانگونه که شکوه و عظمت فرا منطقه‌ای و جهانی کشور پر افتخارمان وامدار خانواده معظم ایثارگران است.

به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی: خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است، پس نظام جمهوری اسلامی امانت شهیدان است و بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف‌ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار.

امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر است با عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بهره‌مندی از راهبردهای ارزشمند سازمانی برای انجام رسالت‌های خویش در تمامی نقاط میهن اسلامی، نظم و امنیت مثال زدنی را با وجود همه تهدیدات و توطئه‌های گوناگون برای مردم شریف و انقلابی تامین می‌نماید و در این عرصه با تقدیم شهدایی از بهترین فرزندان ملت، توطئه‌ها را خنثی و متجاوزین به حقوق و امنیت مردم را به دست عدالت می‌سپارد.

استان سیستان و بلوچستان با برخورداری از مردمی وفادار به نظام و مومن به ارزش‌های مکتبی همواره مورد طمع بدخواهان و فرصت طلبان و سوداگران بوده، اما در سایه سار همدلی و مشارکت مردم عزیز این استان بزرگ و کهن و تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و همه عوامل انتظامی و امنیتی، آرامش و نظم و امنیت شایسته‌ای بر این جغرافیای وسیع حاکم شده است، به تحقیق این امنیت و آرامش ثمره رشادت‌ها و مجاهدت‌های همه شهدای گرانقدر استان؛ از جمله سرداران و دویست و پنجاه شهید عزیز شمال استان می‌باشد.

در این جمع نورانی، تمام قد ایستاده و عرض ادب می‌کنیم به ارواح شهیدان بزرگوار و خانواده‌های معظم آنان و رجاء واثق دارم به مدد الطاف الهی و دعای زاکیه امام زمام عجل الله تعالی فرجه و شهدای والا مقام در راستای خدمت به نظام مقدس اسلامی و مردم قدرشناس کشور بزرگ ایران و استان پر افتخار سیستان و بلوچستان بیش از پیش موفق عمل کنیم، ان شاء الله.

مجددا از حضور همه شما عزیزان و تلاش‌های همکارانم در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در برگزاری این یادواره نورانی تقدیر و تشکر می‌نمایم و پاداشی شایسته برای شما و آنان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار