معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

اعزام 970 دانش‌آموز پسر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مجموع 970 دانش‌آموز پسر در این ایام از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 14February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، محمود عباسی اظهار داشت: دور دوم اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در بخش برادران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموز در دو مرحله به این اردوها اعزام می‌شوند، افزود: در مرحله نخست دانش‌آموزان زنجان به مناطق غرب کشور اعزام شدند و در مرحله دوم اعزام‌ها به مناطق جنوب کشور انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در مرحله دوم نیز در دو گروه دختران و پسران به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند، گفت: دانش‌آموزان دختر استان زنجان همزمان با دهه فجر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

عباسی با بیان اینکه سفر این دانش‌آموزان چهار روزه است، ادامه داد: در این اعزام‌ها بیش از یک هزار و 300 نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم در اردوهای راهیان نور حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: این اعزام از روزهای گذشته آغاز و تا 30 بهمن‌ماه ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 22 اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: در مجموع 970 دانش‌آموز پسر در این ایام از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

عباسی تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان تعدادی فرهنگی و راوی نیز برای ارائه مطالب به دانش‌آموزان در کاروان‌های راهیان نور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه و دهلاویه دیدن می‌کنند، عنوان کرد: حضور در یادمان شهدای هویزه و تجدید میثاق آرمان‌های امام و شهیدان از جمله برنامه‌های این اردو است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهداف برگزاری کاروان راهیان نور اضافه کرد: این کاروان‌ها فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهای کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار