چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 27

تحقق منویات رهبری در گرو شناخت کامل «فضای مجازی»

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: آشنا نبودن به تاثیرات فضای مجازی و تحولات جدید پیش آمده مهمترین مانع برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۲۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ - 19February 2017
چشم انتظار حضور اقشار مختلف در نمایشگاه هستیممهندس «محمد حسن انتظاری» دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: تبلیغات برای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باید بیشتر می‌شد، اما این امر به درستی صورت نگرفت.

وی گفت: باید از مسئولان و نمایندگان مجلس برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل می آمد، اطلاعاتی که در نمایشگاه عرضه می‌شود برای مسئولان و عموم مردم بسیار مفید بود.

انتظاری در ادامه افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، با برگزاری نمایشگاه خلاء فرهنگی بر طرف می‌شود. از سوی دیگر جای مشارکت مردمی در فضای مجازی خالی است، که با این امر پر می‎‌شود.

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: علاوه بر مسئولان، مردم به خصوص بچه حزب اللهی‌ها و کسانی که دغدغه حفظ فرهنگ را دارند، حضور با شکوه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به عمل آورند.

وی در خصوص مهمترین مانع برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی افزود: آشنا نبودن به تاثیرات فضای مجازی و تحولات جدید پیش آمده که با روشن گری و اطلاع رسانی خیلی از مسائل آن حل می‌شود، از جمله این موانع است.

انتظاری عنوان کرد: ضروری است تا جوانان مومن و متعهد که برخی از مسئولان هنوز اهمیت وجود آنان را درک نکرده‌اند به میدان بیایند. باید با زبان لین این جوانان ر پای کار آورد، مانند زمانی‌که خداوند به حضرت موسی (ع) فرمودند که با قوم فرعون با زبان لین صحبت کن.

انتهای پیام / 111

 

 

 



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار