چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی-8/ قمی اعلام کرد؛

حضور 6 کشور در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: امسال برای نخستین بار بخش بین الملل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز راه اندازی شد و کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، یمن، پاکستان و لبنان در این بخش حضور دارند.
کد خبر: ۲۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ - 14February 2017

حضور 6 کشور در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی«محمدمهدی قمی» دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در مورد تعداد غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه در 5 بخش اصلی یعنی پایگاه‌های اینترنتی شامل پایگاه‌های خبری، سایت‌های تحلیلی اینترنتی، سایت‌هایی که در حوزه سبک زندگی و کودک و نوجوان فعالبت دارند، فناوری‌های نوین اطلاعات که شامل شرکت‌هایی که در حوزه IT و زیر ساخت‌های فناوری‌های اطلاعات فعالیت دارند، نشر دیجیتال و تلفن‌های همراه که در دوه حوزه طراحی نرم افزارهای چند رسانه‌ای و نرم افزارهایی که برای موبایل طراحی شده است، بازی و پویانمایی با حضور تولید کنندگان بازی‌های ایرانی که در جهان صاحب رتبه جهانی هستند و کودکان و نوجوانان برپا شده است.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار بخش بین الملل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز راه اندازی شد و کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، یمن، پاکستان و لبنان در این بخش حضور دارند.

قمی  به بخش کلینیک سلامت ذهن نیز اشاره کرد و گفت: این کلینیک، میزان اعتیاد افراد به اینتریت را شناسایی و به آنها راهکار پیشگیری ارائه می‌دهد.

قمی در پایان بیان کرد: برای شرکت در این نمایشکاه بیش از 500 رسانه اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که متاسفانه به دلیل محدودیت مکان، 300 رسانه انتخاب شدند که از این تعداد 80 رسانه مربوط به استان‌هاست.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار