مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

انتخاب منطقه عملیاتی فتح المبین به عنوان معین یادمانی دفاع مقدس بوشهر

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر گفت: منطقه عملیاتی فتح المبین به عنوان معین یادمانی دفاع مقدس استان بوشهر مد نظر قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۲۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ - 15February 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نشست هماهنگی معین یادمان های دفاع مقدس با حضور سرهنگ خسروی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر، سرهنگ خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان، سرهنگ غریبی مسئول حفظ آثار سپاه امام صادق(ع) و سروان جمالی مسئول فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سرهنگ خسروی ضمن عرض خیرمقدم توضیحاتی را در رابطه با یادمان های دفاع مقدس اظهار داشت: منطقه عملیاتی فتح المبین به عنوان معین یادمانی دفاع مقدس استان بوشهر مد نظر قرار گرفته است که امید است با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با سپاه امام صادق (ع) استان و دیگر نهادهای ذیربط و به منظور پیشبرد هرچه بهتر این حرکت الهی، اقدامات مناسب صورت گیرد. از سویی یگان های مربوط با توجه به میزان تعلق یگان عملیاتی و نقش شهدای شاخص و رزمندگان استان در منطقه عملیاتی حمایت از این یادمان را به عهده خواهند داشت که امید داریم این امر به نحو احسن محقق یابد.

در ادامه سرهنگ خرمدل گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نقش رزمندگان استان در این منطقه عملیاتی و استقبال زیاد مردم بوشهر از این مناطق ضروری است با هماهنگی و همراهی مسئولین استانی بازدیدی از این منطقه صورت گیرد تا نواقص آن مرتفع شود.

در پایان نیز مصوب شد در هفته آینده جلسه ای با حضور اعضاء در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برای پیگیری مجدد موضوع برگزار شود.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها