رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

احتمال بارش برف و کولاک در 8 استان طی روزهای آینده

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام خبر بارش برف و کولاک در بیشتر محورهای مواصلاتی طی روزهای آینده از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ - 15February 2017
احتمال برف و کولاک برای 8 استان در روز های آیندهسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس گفت: با توجه به احتمال بارش برف و کولاک در 8 استان هشدارهای لازم به همکارانمان در پلیس راه و نیروی انتظامی‌های این استان‌ها داده شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین با توجه به بارش باران و آب گرفتگی محورهای مواصلاتی در روزهای آینده به خصوص روز جمعه و طغیان رودخانه‌هایی که در کنار جاده‌ها هستند به خصوص در استان‌های جنوبی و احتمال مسدود شدن جاده‌ها، رانندگان باید با احتیاط لازم رانندگی کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا در محورهای کوهستانی استان‌های مازندران، البرز، شرق تهران، ایلام، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، همدان، قزوین و سمنان احتمال یخ زدگی جاده‌ها و برف و کولاک وجود دارد و از رانندگان می‌خواهیم که حتی المقدر در روزهای آینده به خضوص روز جمعه از سفر کردن خودداری کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به لغزندگی راه‌ها در روزهای گذشته گفت: بر همین اساس در روز گذشته در محور چناران – قوچان یک دستگاه اتوبوس که به سمت خراسان رضوی در حال حرکت بود دچار حادثه شد و باعث شد 4 نفر فوت و 10 نفر به بیمارستان منتقل شوند و مهمترین دلیل این حادثه تجاوز از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و لغزندگی راه بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها