سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران:

نظام آموزشی کشور کهنه و فرسوده است/ عدم شناخت انقلاب توسط دانش آموزان موجب بحران بی هویتی می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام آموزشی کشور کهنه و فرسوده است، گفت: عدم درک صحیح از انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان موجب بحران بی هویتی آنان می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ - 15February 2017
نظام آموزشی کشور کهنه و فرسوده است/ عدم شناخت انقلاب توسط دانش آموزان موجب بحران بی هویتی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی بسیج دانش آموزی در خبرنگاران اظهار داشت: امروز در این مراسم جمعیت 320 نفری دانش آموزان بسیجی کشور جمع شدند تا با یکدیگر نسبت به کارهایی که می‌بایست انجام دهند همفکری داشته باشند و همچنین مروری نسبت به آنچه تاکنون صورت گرفته داشته و با یکدیگر گفت‌وگو انجام دهند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی اقتضائاتی درباره قشر جوان ما که بخش اعظم آن را دانش آموزان تشکیل می‌دهند دارد؛ باید بپذیریم و باور کنیم که آینده کشور متعلق به قشر دانش آموزی است.

غیب پرور ادامه داد: اهدافی که در بسیج دانش آموزی می‌بایست دنبال شود، ایجاد فهم صحیح توسط دانش آموزان از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری‌ اسلامی است که در این مملکت اتفاق افتاده است. اگر جوان دانش آموز ما درک عمیقی از گذشته ملی و دینی خود نداشته باشد، دچار بحران بی هویتی می‌شویم. پس می‌بایستی از این موضوع مراقبت کنیم البته در این رهگذر می‌بایست به نظام آموزشی کشور هم توجه کنیم. نظام آموزشی ما متاسفانه نظامی کهنه و فرسوده است چون در خیلی از موارد رسوباتی از این دست ما را دچار زیان می‌کند. به همین خاطر امیدواریم با تشکیل چنین جلساتی بتوانیم نقطه قوت و امیدواری برای جوانان به ویژه دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار