بختیاری عنوان کرد؛

ارائه دانش و علوم پلیسی متناسب با رسته دانشجویان

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، این دانشگاه را محل تربیت دانشجو در ابعاد نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از ابعاد و ماموریت‌های این دانشگاه، ارائه دانش و علوم پلیسی متناسب با رسته دانشجویان است.
کد خبر: ۲۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ - 15February 2017
 ارائه دانش و علوم پلیسی متناسب با رسته دانشجویان از ماموریت های مهم دانشگاه علوم انتظامی امینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم افتتاحیه دوره 28 دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، با بیان اینکه سطح اجرای آموزش در مجموعه این دانشگاه در مقاطع مختلف متفاوت است، اظهار داشت: در کنار آموزش‌های بدو ورود دانشجویان، آموزش تحصیلات تکمیلی برای فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا با شرایط خاص از طریق اخذ آزمون صورت می‌پذیرد.

سردار بختیاری افزود: دانشگاه علوم انتظامی امین محل تربیت و آموزش افسران و دانشجویان ناجا در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و تحصیلات تکمیلی است که با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوره‌های مختلف تخصصی برگزار می‌شود.

وی گفت: دانش آموختگان در بدو ورود به دانشگاه باید از آمادگی‌های جسمانی، روحی و روانی مناسب با شغل و حوزه تخصصی بکارگیری شده خود برخوردار باشند.

این مقام ارشد انتظامی، تقید به نظم و انضباط را از مهمترین ارکان خدمت در دانشگاه علوم انتظامی امین نام برد و ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد و ماموریت‌های این دانشگاه، ارائه دانش و علوم پلیسی متناسب با رسته دانشجویان است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در خاتمه گفت: ایجاد و تامین امنیت بالاترین خواسته مردم است لذا با انتخاب شغل پلیس بایستی مطالبات آنها محقق شود.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار