امیر شاهین راد در گفت و گو با دفاع مقدس:

حمله به ایرباس ایرانی، عقده آمریکا از پیروزی های 8 سال جنگ تحمیلی بود

رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا در 8 سال جنگ تحمیلی با توجه به حمایت های مالی و نظامی به تمام عیار از عراق هم نتوانست در مقابل کشور مقاوم و مقتدر ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و با سرشکستگی کامل ایران را ترک کرده و این شکست را مانند عقده ای بزرگ در دل خود نگه داشتند.
کد خبر: ۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 01July 2014

حمله به ایرباس ایرانی، عقده آمریکا از پیروزی های  8 سال جنگ تحمیلی بود

امیر سرتیپ "فرض الله شاهین راد" سرتیپ بازنشسته ارتش رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشه براندازی نظام اسلامی را پایه گذاری کرد و وقتی موفق نشد با تحریک عراق و پشتیبانی 8 ساله از آن در دوران دفاع مقدس می خواست به این هدف شوم خود برسد.


وی ادامه داد: آمریکا در 8 سال جنگ تحمیلی با توجه به حمایت های مالی و نظامی به تمام عیار از عراق هم نتوانست در مقابل کشور مقاوم و مقتدر ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و با سرشکستگی کامل ایران را ترک کرده و این شکست را مانند عقده ای بزرگ در دل خود نگه داشتند.
 

رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: این عقده آنها از همان عملیات مرصاد شروع شد وقتی با درایت ها و ایثارگری های رزمندگان ما به ویژه شهید بزرگوار شهید صیاد شیرازی باز هم از نقشه های شوم خود جاماندند، کاری از آنها برنمی آمد جز به شهادت رساندن 298 مسافر و خدمه بی گناه.
 

امیر راد خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن افراد بی گناه با توجیهاتی از قبیل ندیدن و اشتباه گرفت هواپیمای مسافربری با جنگی در اصل باز هم شکست آمریکا بود در مقابل ایران و اینبار با نقشه ای که خودشان طراحی کرده بودند به دام افتادند.


رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: هرچقدر آمریکا نقشه براندازی نظام اسلامی را بیشتر طراحی کرد ایران مقتدر تر و آماده تر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار