فعالان معارض بحرینی:

تظاهرات سحرگاهی مردم در خیابان های بحرین/ ارتش به ملت خواهد پیوست

فعالان بحرینی با بیان اینکه مردم بحرین سحرگاهان هم پس از اقامه نماز صبح راهپیمایی‌های گرامیداشت ششمین سالروز انقلاب کشورشان را برگزار می‌کنند، گفت: به زودی ارتش و دستگاه امنیتی آل‌خلیفه هم به ملت بحرین می‌پیوندد.
کد خبر: ۲۲۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 15February 2017
تظاهرات سحرگاهی مردم در خیابان های بحرین/ ارتش به ملت خواهد پیوستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شیخ «علی الابراهیمی»، معارض بحرینی و عضو جریان وفای اسلامی اظهار داشت: درست است که انقلاب بحرین طی شش سال گذشته تاکنون ماهیت صلح آمیز خود را حفظ کرده اما ملت بحرین در برابر تجاوزات رژیم آل خلیفه ساکت و دست بسته نخواهد بود.

وی افزود: ملت بحرین ملت مظلومی است که صدای مظلومیتش به گوش همه نرسیده و ما هم اکنون در آستانه ششمین سالروز آغاز انقلاب برحق و پایدار بحرین به برادران انقلابی خود اعلام می دارم که همانا وعده پروردگار به شما پیروزی است.

معارض بحرینی خطاب به مردم کشورش گفت: شما باید صبر پیشه کنید و درد و رنج ناشی از ظلم آن را تحمل کنید چرا که نیروها و تجهیزات آن ضعیف تر از چیزی است که تصورش می شود و اگر از امت محمد و بر خط مشی او و اهل بیتش هستیم باید بدانیم که او نیز تنها بود و انقلابش را تنها با سه نفر آغاز کرد.

وی افزود: سه نفر شامل رسول، همسرش خدیجه و پسرعموش علی علیه السلام ارکان انقلاب علیه شکوه و قدرت قریش را تشکیل دادند، آنها با قدرت ایمان و بردباری خود انقلابشان را به ثمر رساندند.

الابراهیمی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمانه که مورد پشتیبانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرار داشت، اشاره کرد و گفت: اراده و ایمانی که در دل های مردم ایران بود و ایستادن همه طیف های آنها پشت رهبری عظیم الشان کشورشان حضرت امام خمینی (ره) پیروزی بر طاغوتیان را برای آنها رقم زد.

وی تاکید کرد: امروز ایران به قدرت بزرگی در منطقه رسیده که دشمنانش هزار بار روی آن حساب می کنند، علاوه بر اینکه پیشرفت ها و فعالیت هایش حسادت همسایگانش را برانگیخته تا جایی که به جای دراز کردن دست کمک و برادری به سوی ایران برای آن نقشه می کشند و با دشمنان اسلام علیه اسلام همپیمان می شوند اما با این وجود اراده ملت و حمایت آنها از رهبری کشورشان سد محکمی در برابر مکر و نیرنگ دشمنانشان است.

عضو جریان وفای اسلامی بحرین گفت: امروز ملت بحرین در ششمین سالروز آغاز انقلاب کشورشان با تکیه و توکل بر پروردگار ایمان خود را قوی کرده و بدانند محنت هایشان گذر و امتحان الهی است تا در آن انسان های خوب و با ایمان و کسانی که توان پذیرش مسئولیت را دارند و شایسته اند که طرفدار حق و حقیقت باشند غربال شوند .

وی پیروزی انقلاب بحرین را نزدیک خواند و گفت: ملت بحرین با توسل به امام عصر خود حضرت مهدی (ص) از او بخواهند که دست مبارکش را بر سر و سینه آنها بزند تا در حرکت در مسیر حق ثابت قدم بمانند.

ارتش آل خلیفه به اقیانوس عظیم ملت بحرین خواهد پیوست

از سوی دیگر «علی اللبان»، فعال معارض بحرینی اظهار داشت: مردم انقلابی بحرین این روزها در سالروز آغاز انقلاب اسلامی بحرین سحرگاهان پس از اقامه نماز صبح در مساجد با وجود سرمای شدید هوا و خشونت ماموران آل خلیفه با حضور در خیابان ها نشان می دهند که به هر قیمتی پای انقلاب خود ایستاده اند.

وی تاکید کرد: مردم بحرین از مقابله با رژیمی که هزاران نیروی امنیتی و مزدور از خارج بحرین اعم از کشورهای همسایه یا برخی دول اجنبی اجاره کرده تا سرکوب انقلاب در بحرین را شدت ببخشند، هراسی ندارند.

معارض  بحرینی گفت: با وجود اینکه در این شش سال گذشته رژیم آل خلیفه از ریختن خون پاک جوانان بحرینی دریغ نکرده و همه ارزش های دینی و اخلاقی را پایمال کرده اما نتوانست مقاومت ملت بحرین را خدشه دار کند.

اللبان گفت: امسال که وارد هفتمین سال انقلاب بحرین شده ایم شاخص های زیادی گواه می دهد که امسال سال سلطه گری آل خلیفه نیست بلکه سال پیروزی ملت و رسیدن به حق سلب شده از آنهاست به گونه ای که ملت در پاسخ به تجاوزات رژیم مقابله به مثل نشان می دهد.

فعال بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه پا را از حد خود فراتر نهاده و با ضایع کردن حقوق بشر، خشونت، اعدام های آشکار و قتل و بازداشت های خودسرانه از همه خطوط قرمز گذشته است.

وی تصریح کرد: همه این جنایات رژیم نشانه عجز و دست خالی بودن آنها در برخورد با ملت مسالمت جویی است که جز ناچیزترین حقوق خود چیزی نمی خواهد اما با پیشرفت امر، امروز انقلاب بحرین جز به سرنگونی رژیم و زوال آن راضی نمی شود.

اللبان گفت: به هر روی تحولات جاری در عرصه بحرین حاکی از این است که سال جاری سال تعیین کننده سرنوشت انقلاب است و رژیم هرگز در برابر اراده ملت دوامی ندارد.

فعال بحرینی گفت: چه بسا رژیم ال خلیفه از آنجایی مجبور به استخدام مزدوران پاکستانی، اردنی، هندی و نیروهای اسرائیلی برای کشتار و سرکوب ملت بحرین شده که نیروهای امنیتی بحرین دیگر عقیده ای به درست بودن تقابل با ملت و درگیری با آنها ندارند.

بنا به اعتقاد معارض بحرینی تاریخ تکرار شدنی است و آنچه که در ایران اتفاق افتاد در بحرین تکرار می شو و نیروهای امنیتی و ارتش به ملت در مطالبه حقوقشان و سلب قدرت از دیکتاتوری های آل خلیفه خواهند پیوست و اجازه می دهند اراده ملت به شکل دموکراتیک و به دور از سلطه گری و بردگی بر بحرین حکومت کند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار