سردار غیب پرور در پاسخ به دفاع پرس:

بسیج آماده کمک به دولت و سازمان‌ها جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در موضوع اقتصاد مقاومتی بسیج آغوش خود را برای کمک به دولت باز کرده و هر سازمان و وزارتخانه‌ای در این رابطه نیازمند کمک باشد، بسیج به صورت قطعی و عاشقانه ورود پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ - 15February 2017
بسیج آماده کمک به دولت و سازمان‌ها جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان کنگره ملی همفکری آینده ساران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه چرا در سالی که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود، اقتصاد مقاومتی به صورت عملی محقق نشد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی هم الزامات و هم ساز و کار خیلی قوی می‌خواهد و هم نیازمند باور عمیقی است؛ لذا آن چیزی که در کشورمان مشهود است وجود سرمایه‌های زیاد و جغرافیای وسیع است. علاوه بر این مردمان قابل ملاحظه‌ای هم به لحاظ تعداد جمعیت داریم و هم اینکه تعداد افراد تحصیل کرده کم نداریم اما به نظر می‌آید ما در بخش باور این مقوله در بخشی از مدیران دچار مشکل هستیم.
 
وی افزود: اگر نظام مدیریتی ما اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک باور انقلابی بپذیرد مطمئن هستم مشکل اقتصاد مقاومتی حل می‌شود البته توقع هم نداریم این موضوع در مدت شش ماه یا یک سال حل شود اما به هر حال می‌بایست مردم بارقه‌های آن را ببینند.
 
سردار غیب پرور ادامه داد: الان مجموعه بسیج با همان باور انقلابی چند سال است در این رابطه فعالیت می‌کند و کارهای خوبی هم انجام داده و رسما هم به مجموعه دولت اعلام کردم که در موضوع اقتصاد مقاومتی بسیج آغوش خود را برای کمک به آنها باز کرده و هر دوست و برادر عزیزی یا هر سازمان و وزارتخانه‌ای در موضوع اقتصاد مقاومتی نیازمند کمک بسیج باشد، بسیج به صورت قطعی و عاشقانه ورود پیدا خواهد کرد.
 
وی همچنین در خصوص تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه مردم کشورمان نیز بیان داشت: این گونه تهدیدات از سوی آمریکا علیه مردم ایران طبیعی است؛ در واقع اگر ترامپ این کار را نمی‌کرد غیر طبیعی بود چون تمام روسای جمهور آمریکا چنین رفتاری را علیه مردممان داشته‌اند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: بنابر این ترامپ هم در ادامه همان سلسله خبیثه است؛ به عبارت دیگر یک روز بوش، یک روز اوباما و امروز هم ترامپ سخن از تهدید ایران می زند؛ پس اگر این دشمنی ها را نکنند باید تعجب کرد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار