استاندار کرمان:

استان کرمان در جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس پیشگام و پیشتاز بوده است

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس پیشگام و پیشتاز بوده و راه اندازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یکی از ابتکارات سردار سلیمانی بود.
کد خبر: ۲۲۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ - 15February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان در جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس پیشگام و پیشتاز بوده است و با ابتکار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به صورت مردمی در کرمان راه اندازی شد.

وی با اشاره به بازدید مهندس چمران از این بنیاد در سفر به استان کرمان، گفت: استان کرمان همچون گذشته نسبت به سایر استان ها در جمع آوری اسناد دفاع مقدس پیشگام می باشد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه احداث موزه دفاع مقدس در کرمان نیز یکی دیگر از ابتکارات سردار سلیمانی است، افزود: در حال حاضر که در حوزه بازسازی و مرمت ابنیه تاریخی استان در حال فعالیت هستیم، مشاهده می شود که تیم پژوهشی کرمان شناسی چگونه برای جمع آوری اسناد تلاش می کنند.

وی با تاکید براینکه جفاست که نسبت به جمع آوری اسناد دوران دفاع مقدس و تبیین نقش استان کرمان در آن دوران اقدام نشود، خاطرنشان کرد: مدیریت استان کرمان که اغلب از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، دغدغه این کار را دارند اما برخی از امور وظیفه ذاتی دستگاه هاست که باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار