سردار اسدی:

دلاوری شهید «اورنگ» در «نبل و الزهراء» بر کسی پوشیده نیست

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: دلاوری سردار شهید « ستار اورنگ» در نبل و الزهراء حلب سوریه بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۲۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 15February 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سردار محمدجعفر اسدی در اولین یادواره سردار شهید «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گذشت حدود 38 سال از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رشادت‌های مردم و جوانان این مرز و بوم در طی سال‌هایی که از انقلاب سپری شده توانسته است عزت، سربلندی و افتخار را برای ایران به ارمغان بیاورد.

وی افزود: روزی خط مقدم جبهه کنار دست مردم ایران بود و فاصله برادران خوزستانی ما تا خط مقدم فقط 10 دقیقه بود اما به همت سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در زمان حاضر خط مقدم به آن سوی جبهه رفته که این موفقیت بزرگی است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: امروز جهان استکبار قبول کرده که کشور ایران یک ابرقدرت است و این ابرقدرت بودن برای ناوهای هواپیمابر و سلاح‌های پیشرفته ایران نیست، بلکه به خاطر وجود محبت اهل بیت(ع) در قلب ملت ایران است.

سردار اسدی گفت: تا 40 سال پیش ما را جزء ابرقدرت‌های دنیا محسوب نمی‌کردند، نوکر سرسپرده‌ای بر ما حکومت می‌کرد که هر چه استکبار می‌گفت همان را انجام می‌داد، اما امروز به برکت خون شهدا در همه عالم عزت داریم.

وی بیان کرد: از روزهای نخست شروع جنگ و شهادت دلاورمردانی مانند «کرامت ایزدپناه» تا امروز که ما شاهد شهادت «ستار اورنگ»‌ها در سوریه هستیم، همه برای دفاع از دین خدا و عزت و بدست آوردن اقتدار امروز ما در منطقه و جهان وارد میدان شدند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: بساطی که ‌هم‌اکنون در عراق، افغانستان، یمن و دیگر کشورهای منطقه وجود دارد همه در دشمنی با ملت ایران بوده است، اما هیبت و عظمت مردم ایران اجازه کار را به دشمنان نداده و این یک توفیق الهی است.

سردار اسدی گفت: وظیفه ما انتقال فرهنگ شیعه بود و این در ادامه همان کاری است که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بعد از ماجرای عاشورا انجام داده و گنج بزرگ عاشورا را به دنیا شناساندند.

وی ابراز کرد: امام حسین(ع) هر چه داشت، از برادرش گرفته تا کودک شش ماهه‌اش وارد میدان نبرد کرد و این سبب شد ما گنج عاشورا را دریافت کنیم تا بعد از 14 قرن این افتخار، سربلندی و عزت را شیعه برای همه مردم دنیا ثابت کند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آن سوی مدیترانه، گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا وقتی لباس نظامی بر تن می‌کنند به معنی حاکمیت آنها است، اما در کشور ما نیروی انتظامی خود را نوکر مردم می‌داند و پاسدارن، ارتش و نیروهای مسلح در مقابل مردم نوکری می‌کنند که این مایه عزت ما بوده و ما به این نوکری افتخار می‌کنیم، زیرا ما نوکری کسانی را می‌کنیم که محبت اهل بیت عصمت و طهارت در سینه آنها نهفته است.

سردار اسدی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد حدود دو هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است که این سند افتخار مردم این استان است و ما به داشتن چنین مردمی افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: تا امروز احدی را سرغ نداریم با شیطان وارد معامله شده و سود برده باشد، ما باید روی پای خود ایستاده و به جوانان غیرتمند و دین خود تکیه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها