چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی-11/ سالک تاکید کرد؛

لزوم ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 15February 2017
لزوم ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام سالک نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از بازی «وعده الهی» که در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره فلسفه وجودی این بازی اظهار داشت: ساخت و تولید این نرم افزار چند مطلب را در پی داشته که یکی از مهمترین آن ورود به فضای مجازی است تا از این طریق بتوانیم حرکتی را در سطح بین المللی در جهت دشمن شناسی رقم بزنیم.

وی افزود: این بازی در واقع می‌خواهد اقتدار جمهوری اسلامی را در قالب یک بازی نسبت به دشمنان اصلی اسلام و محور مقاومت نشان دهد.  همچنین بازی وعده الهی می‌خواهد زمینه فکری را در جوانانمان برای مقابله با رژیم صهیونیستی غاصب که ریشه در مکتب اسلام و اندیشه امام خمینی مبنی بر محو این رژیم دارد را ایجاد کند.

سالک با اشاره به اینکه در این رابطه آیات و روایات مختلفی وجود دارد، گفت: خداوند در  آیه 120 سوره بقره، می‌فرماید هرگز یهود و نصارا تابع شما نیستند حتی اگر تسلیم آنان شوید آنها نمی‌پذیرند، و از این آیه متوجه می‌شویم که دشمنان اصلی طبق قرآن چه کسانی هستند.

وی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای کسب حاکمیت جهانی و اعمال قدرت در منطقه غرب آسیا گفت: امروز رژیم صهیونیستی ذلیل قدرت حزب الله و مقاومت است و این رژیم اکنون به وضعیتی رسیده که کارشناسان خودشان معتقد به فروپاشی و اضمحلال هستند.

سالک با بیان اینکه در فضای مجازی باید قدرت تفکر را از دشمن بگیریم، گفت: امروز دشمن می‌خواهد از طریق فضای مجازی کانون‌های خانواده را از بین ببرند.
 
وی در پایان ضمن تقدیر از سازندگان این نرم افزار عنوان کرد: انتظار می‌رود در حوزه فضای مجازی با قدرت بیشتری وارد شده و بازی‌های قوی‌تر ساخته و بتوانیم پاسخ مستحکمی در برابر هجمه رسانه‌های متخاصم داشته باشیم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها