دبیر اجرایی نمایشگاه لباس دفاع مقدس:

لباس دفاع مقدس تن پوش جنگ نیست، نماد صلح است

مینا افروزی با بیان اینکه لباس دفاع مقدس تن پوش جنگ نیست بلکه نماد صلح است، گفت:‌ نمایشگاه لباس دفاع مقدس بهانه‌ای برای استفاده از المان‌های دفاع مقدس برای استفاده برای طراحی لباس شد.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ - 15February 2017
لباس دفاع مقدس تن پوش جنگ نیست، نماد صلح است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، دومین نمایشگاه مفهومی لباس دفاع مقدس با حضور «سید عباس سجادی» مدیر فرهنگسرای نیاوران و «مینا افروزی» دبیر نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

مینا افروزی دبیر اجرایی دومین نمایشگاه مفهومی لباس دفاع مقدس در سخنان کوتاهی، اظهار داشت: لباس دفاع مقدس تن پوش جنگ نیست، بلکه نماد صلح است. این نمایشگاه بهانه‌ای برای استفاده از المان‌های دفاع مقدس برای استفاده برای طراحی لباس شد.

وی با بیان اینکه اشعار حمیدرضا برقعی‌ در طراحی لباس‌های این جشنواره راهگشا بود، عنوان کرد: حمیدرضا برقعی در حوزه شعر یک اتفاق مهم است.

«سید عباس سجادی» مدیر فرهنگسرای نیاوران درباره علت برگزاری این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران نیز گفت: نقش فرهنگسرای نیاوران در این نمایشگاه به احترام نام دفاع مقدس بوده است.

مدیر فرهنگسرای نیاوران با انتقاد از علی ضیا به خاطر تاخیر در این برنامه گفت: هنرمندان باید به مردم احترام بگذارند و مهم نیست چه کسی باشد.

وی تصریح کرد: پوشش و لباس در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر تاکید معماری غرب بر عریانی است فرهنگ ما قبل از اسلام نیز مورد تاکید قرار گرفته است. پوشش در ایران باستانی نیز وجود داشته است.

مدیر فرهنگسرای نیاوران بیان کرد: علت میزبانی فرهنگسرای نیاوران از این نمایشگاه به خاطر جوانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است تا بتوانیم از مفاهیم ارزشمند دفاع بهره‌مند شویم.

شایان ذکر است، «دومین نمایشگاه مفهومی لباس دفاع مقدس» از امروز 27 بهمن‌ لغایت چهارم اسفند ماه در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزار و بازدید آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار