چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال-12/ عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وضعیت ساختمان‌های فرسوده تهران احصا شده است/ رعایت مباحث ایمنی مانع بروز حوادث ناگوار می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ اگر مباحث ایمنی در ساختمان پلاسکو رعایت می‌شد، و همه وظایف خود را انجام می‌دادند، ما شاهد چنین حادثه ناگواری نبودیم.
کد خبر: ۲۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 15February 2017
وضعیت ساختمان های فرسوده احصا شده است
مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  دفاع پرس، در پاسخ به سوالی مبنی بر ایمن‌سازی ساختمان‌های فرسوده مناطق مرکزی تهران اظهار داشت: شهرداری در ارتباط با ایمن‌سازی ساختمان‌ها هیچ‌وقت کوتاه نخواهد آمد و ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه را در چارچوب ضوابط و آیین نامه‌ها رعایت می‌کند.

وی افزود: مشکلاتی که ما در ساختمان‌های قدیمی داریم این است که این ساختمان‌ها براساس آیین‌نامه و ضوابط جدید احداث نشده و این‌ها باید خود را با این ضوابط وفق بدهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: مدیریت و هیئت امناها و هیئت مدیره‌های ساختمان‌های قدیمی، مالکان خصوصی و دولتی باید توجه و اهتمام ویژه‌ای در این رابطه داشته باشند تا ما شاهد حوادثی همچون ساختمان پلاسکو نباشیم.

عبداللهی تاکید کرد: اگر مباحث ایمنی در ساختمان پلاسکو رعایت می‌شد، و همه وظایف خود را انجام می‌دادند، ما شاهد چنین حادثه ناگواری نبودیم.

وی در پایان گفت: وضعیت همه ساختمان‌های مشابه پلاسکو را مورد بررسی قرار دادیم، نقاط ضعف و خطر را احصا کرده و به مالکان اخطار دادیم و طبق قانون هر جایی که مسئول هست باید کمک کند و مالکان و صاحبان و هیئت مدیره‌ها هم باید به ایمن‌سازی و استاندارد کردن ساختمان‌ها توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار