تا پایان بهمن‌ماه؛

مهلت ثبت‌نام برای حضور در جشنواره‌ تئاتر «سوره» تمدید شد

متقاضیان حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» تا پایان روز شنبه 30 بهمن‌ماه فرصت دارند تا مشخصات نمایشنامه‌ یا طرح خود را به جشنواره تئاتر سوره ارسال کنند.
کد خبر: ۲۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ - 15February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مهلت ثبت‌نام برای حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مكرر هنرمندان تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.

متقاضیان حضور در «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» (در تهران و استان‌ها) تا پایان روز شنبه 30 بهمن‌ماه فرصت دارند تا مشخصات نمایشنامه‌ یا طرح خود را برای بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در سایت مؤسسه سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir ثبت كرده و كد رهگیری دریافت كنند.

نمایشنامه‌های پذیرفته شده از استان‌ها در بخش صحنه‌ای حتماً باید مراحل تولید خود را از طریق مراكز استانی حوزه هنری طی كرده و همچنین برای بازبینی به جشنواره‌ منطقه‌ای نیز معرفی شوند.

زمان برگزاری جشنواره‌ مناطق، دهه‌ سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده و زمان برگزاری جشنواره‌ سراسری 17 تا 23 تیرماه 1396 خواهد بود.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاع از متن فراخوان «بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره» می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی www.hhsahneh.ir مراجعه كرده یا با شماره تلفن 84172413 تماس حاصل فرمایند. همچنین برای دریافت متن فراخوان می توانید اینجا را كلیک كنید.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار