سردار نقدی:

آمریکا در ضعیف ترین شرایط ممکن قرار گرفته است/ شنیده شدن پیام شهدای انقلاب در خیابان های کشورهای منطقه

سردار نقدی گفت: امروز رژیم آمریکا در ضعیف ترین شرایط خود به سر می برد و تظاهرات گسترده روزانه در آمریکا حکایت از این امر دارد.
کد خبر: ۲۲۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ - 15February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، سردار نقدی در کنگره 3 هزار شهید منطقه 15 تهران که با عنوان «پرواز تا خورشید» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: پدران و مادران شهدا اجرشان کمتر از فرزندان شهیدشان نیست، چراکه چون شمعی سوختند و این فرزندان را تربیت نمودند.

وی ادامه داد: شهید وقتی که خونش ریخته می شود گناهانش بخشیده می شود و شهدا جایگاه اولیاء الله را دارند. غالبا پدران و مادران شهدای نهضت جنگل، مشروطیت، شهدای نهضت نفت، ۱۵خرداد و ... دست آورد ایثارگری فرزندانشان را ندیدند اما شما پدران و مادران شهدا طعم شیرین پیروزی حاصل از ایثارگری فرزندان خود را دیدید.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: سقوط نظام شاهنشاهی، پیروزی در جنگ هشت ساله و ...به همت ایثارگریها و از خود گذشتگی های شهدا حاصل شد. امروز این پیشرفت های بزرگ و خیره کننده علمی در پرتو ایثارگریهای شهدا و خانواده های معظم آنها حاصل گردیده و شما والدین شهدا ابن توفیق را داشتید که ثمره خون فرزندان خود را ببینید.

وی تاکید کرد: پیام شهدا و انقلاب ایران امروز در خیابانهای کشورهای منطقه شنیده می شود. شکست رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم فلسطین برای چندبن بار نتیجه ایثارگری های شهدای ماست، در حالی که در جنگهای اعراب و اسرائیل در دهه های گذشته این پبروزی ها حاصل نشد.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: مقاومت جانانه مردم یمن، تداوم انقلاب مردم بحرین، مقاومت در سوریه و ... همه به برکت ارزشهای انقلاب ایران است.امروز رژیم آمریکا در ضعیف ترین شرایط خود به سر می برد و تظاهرات گسترده روزانه در آمریکا حکایت از این امر دارد.جمع کردن امضا توسط مردم کشورهای اروپایی برای خودداری از ورود رییس جمهور آمریکا به این کشورها، نتیجه کاهش شدید مقبولیت سران کاخ سفید است.

وی گفت: آنها بیکار نشسته اند، عملیات روانی می کنند ،تهدید به حمله می کنند، اما پشت این هیاهو ها خبری نیست، آمریکائی که امروز بدهی های فراوانی دارد و پشتوانه ای برای هزینه کردن جنگ ندارد،اما این جنگ روانی را ادامه می دهد.امروز باید به قدرت خود اتکا کنیم، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را اجراکنیم، مشکلی در برابر این عملیاتهای روانی نخواهیم داشت.

نقدی تاکید کرد: امروز در برابر دفاع از ملت مظلوم سوریه مسئولیم و این تکلیف شرعی ما است. اگر رزمندگان ما امروز در سوریه مقاومت می کنند و شهید می شوند و مدافع حرم می شود، امنیت داخل مرزهای ما را تامین می کند پس ما وظیفه داریم آنرا برای عوام جامعه تبیین کنیم. ملت ما بیدارند و در برابر موج تبلیغات روانی دشمن گمراه نمی شود. خدا به ما لطف کرد و ما را در دورانی قرارداد که خون شهیدان ما به ثمر نشسته و وظیفه ما حفظ این ثمرات ارزشمند است. این ملت با این ایستادگی مستحق این پیروزی ها می باشد‌.

گفتنی است در پایان این مراسم از پدر سه شهید و خانواده شهید مدافع حرم حاج اصفر فلاح پیشه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار