دو مقر و کارگاه بمب‌گذاری خودروهای داعش در موصل منهدم شد

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای از به هلاکت رسیدن 15 تروریست و انهدام کارگاه بمب‌گذاری خودروها و دو مقر گروه تروریستی داعش در شهر موصل خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ - 15February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بیانیه وزارت دفاع عراق افزود: جنگنده‌های اف 16 نیروی هوایی با انجام چندین پرواز موفق شدند کارگاه و دو مقر یاد شده را در مناطق محله 17 ژوئیه وادی العین و الوادی و الشبابیک و البوسیف منهدم کنند.

بیانیه خاطرنشان کرد: جنگنده های ائتلاف نیز توانستند پل بمب گذاری شده و مقر و توپخانه سنگین و تونل های گروه تروریستی داعش در مناطق روستای الکنیسه و صناعه وادی غانم و موصل الجدیده را از بین ببرند.

بیانیه اعلام کرد: هماهنگی بالایی میان نیروهای مسلح جهت تقویت پیروزی های تحقق یافته و سرعت بخشیدن به عملیات آزادسازی استان نینوا و رهایی بخشیدن مناطق باقی مانده در چنگال داعش جریان دارد.

عملیات آزادسازی استان نینوا به ویژه شهر موصل با شعار 'ای نینوا ما می آییم' در 17 اکتبر 2016 ( 26 مهر) آغاز شد و پس از آزادسازی بخش وسیعی از این استان عملیات آزادسازی بخش شرقی موصل در روز پنجشنبه 9 دی ماه آغاز شد و به دنبال آن حیدر العبادی نخست وزیر عراق در روز سه شنبه 5 بهمن به طور رسمی خبر آزادسازی کامل بخش شرقی موصل را اعلام کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار