رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهرخبر داد؛

ساخت کارگاه ضریح خیمه‌گاه در شهرستان دشتی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: به دلیل ارادت خاص مردم شهرستان دشتی به اهل‌ بیت (ع)، در آینده شاهد ایجاد یک کارگاه ساخت ضریح در شهرستان دشتی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ - 16February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، عبدالرضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در دیدار با امام‌ جمعه شهر خورموج درباره‌ آخرین فعالیت این ستاد اظهار داشت: ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) در شهر بوشهر تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم (ع) نیز به همین منوال در شهر برازجان ادامه دارد.

وی درباره‌ی دیگر فعالیت‌های این ستاد اظهار داشت: از مهم‌ترین فعالیت‌های این ستاد اعزام نیروی کار جهت کمک به ساخت عتبات عالیات هست که در 48 ساعت گذشته 50 نفر از نیروهای خوب کاری از شهرستان دشتی اعزام‌شده‌اند.

مطاف افزود: این نیروها جهت ادامه طلاکاری گنبد ضریح مطهر مولای متقیان امام علی (ع) به نجف اشرف اعزام‌شده‌اند و بخشی نیز جهت کار به شهر سامرا و ستاد بازسازی آن اعزام‌شده‌اند.

وی تأکید کرد: امیدواریم با پشتیبانی مردم خوب استان بوشهر و کمک‌های آن‌ها در بحث بازسازی عتبات عالیات به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کنیم و در آینده پروژه‌های بزرگ‌تری را به دست‌گیریم.

مطاف تصریح کرد: برای تکمیل دو ضریح مذکور مبلغی بالغ‌بر 4 میلیارد تومان موردنیاز است که تاکنون فاصله کمک‌های مردمی تا مبلغ فوق بسیار بالاست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان ساخت: به دلیل ارادت خاص مردم شهرستان دشتی به اهل‌بیت در آینده شاهد ایجاد یک کارگاه ساخت ضریح در شهرستان دشتی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم مردم خوب بوشهر با این کمک‌ها سند افتخار دیگری برای خود نزد اهل‌بیت و همچنین باقیات‌صالحات برای آخرت خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار