بزرگداشت شهید «صالحی» در رامشیر برگزار می‌شود

فرزند شهید مدافع حرم صالح صالحی از برگزاری آیین بزرگداشت پدر شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در رامشیر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 16February 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، فرزند شهید مدافع حرم صالح صالحی از برگزاری آیین بزرگداشت پدر شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در رامشیر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه معنوی امروز و ازساعت 15  آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

فرزند شهید مدافع حرم صالح صالحی عنوان کرد: آیین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید صالح صالحی در گلزار شهدای رامشیر در کنار مزار نورانی این شهید عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید صالح صالحی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و جمعی از طلاب و روحانیون در مسجد امام خمینی(ره) رامشیر واقع در خیابان امام خمینی(ره) این شهر انجام می‌شود که در این برنامه حاج احمد طرفی، از مداحان خوزستان به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

صالحی اضافه کرد: همچنین در این برنامه معنوی ناصر اسکندری، از همرزمان رزمنده دلیر شهید صالح صالحی به بیان خاطرات خود می‌پردازد و حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 7 ولیعصر(عج) سخنرانی می‌کند.

شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر، در یکم فروردین ماه سال 1350 به عنوان نخستین فرزند در خانواده خود در شهر منطقه 9 رامشیر خوزستان دیده به جهان گشود که پس از او خداوند 2 برادر و 3 خواهر دیگر نیز به او و خانواده‌اش عطا کرد.

این دلیرمرد رامشیری برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) 2 بار به سوریه اعزام شد و جانانه با دشمنان جنگید.

شهید صالح صالحی بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر خوزستان روز یکشنبه 25 بهمن ماه 1394 از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان منتقل شد و روز دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1394 در زادگاهش رامشیر تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر از مسجد امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد و تا گلزار شهدا ادامه داشت که پس از برگزاری این آئین در کنار شهدای این دیار آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار