سرهنگ آسمند:

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، گفت: یاد این بزرگواران، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ - 16February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «محمدطلا جاویده» و «ولی دانشگر» دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ امیرعباس آسمند در این دیدارها با قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های شهدا و ايثارگران به ویژه خانواده صبور آنها، اظهار داشت: تلاش براي ادامه راه شهدا وظيفه همگانی بوده و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نوعی ادای دین به آنها بوده و می‌تواند زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا باشد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، افزود: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان، تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.

آسمند خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرگونه ورود به عرصه دفاع مقدس، به معنای ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان وارد شد؛ چرا که آنان شاهدند و ما مشهود و بازماندگان شهدا نیز دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت‌رسانی، دلجویی و سپاسگزاری از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.

در پایان این دیدار، از خانواده محترم شهیدان «جاویده» و «دانشگر» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار