مدیر محتوای شرکت سامانه‌های هوشمند آسمان خبر داد؛

اشتراک رایگان 6 ماهه برای کاربران سامانه هوشمند آسمان/ ارائه تلویزیون اینترنتی فام

احسان جاودان گفت: مخاطبان با عضویت در شرکت «گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان» می‌توانند 6 ماه از خدمات این شرکت به صورت رایگان استفاده کنند.
کد خبر: ۲۲۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ - 18February 2017
اشتراک رایگان 6 ماهه برای کاربران سامانه هوشمند آسمان«احسان جاودان» مدیر محتوای شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی فام در اوایل سال 96 اظهار داشت: تلویزیون تعاملی، رسانه‌ای است دوسویه که با استفاده از بستر شبکه و اتصال یک دستگاه ست‌تاپ‌باکس به تلویزیون و یا نصب اپلیکیشن فام روی تلویزیون هوشمند، گوشی یا تبلت، خدمات سرگرمی و کاربری از قبیل آرشیو فیلم، سریال، موسیقی، محتوای صدا و سیما و خرید اینترنتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.
 
وی افزود: تلویزیون تعاملی شامل محتواهای متنوع، آرشیو وسیع فیلم، موسیقی، اخبار روز، فروشگاه‌های اینترنتی و مسابقات ورزشی است. در این سیستم کاربر حق انتخاب دارد و قادر خواهد بود، برنامه‌های انتخابی را متوقف کند و یا جلو و عقب ببرند. از دیگر قابلیت‌های مهم این سرویس، پخش زنده رویدادهای متنوعی همچون مسابقات ورزشی است.
 
مدیر محتوای شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان گفت: کلیه خدمات اینترنت تعاملی بر بستر اینترنت نیز در دسترس بوده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان دلخواه به آرشیو دلخواه دسترسی پیدا کنند.
 
جاودان اظهار کرد: سرویس پخش زنده این امکان را فراهم می‌کند تا مخاطب بتواند محتوای مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده کند و برنامه را متوقف و یا به عقب برگرداند. با استفاده از این سرویس می‌توان همایش یا کنفرانس مورد نظر خود را با کمترین هزینه و زمان بدون طی کردن مسافت‌های طولانی به صورت زنده مشاهده نمایید.
 
 وی همچنین از عضویت رایگان مخاطبین در این سرویس خبر داد و بیان کرد: مخاطبین ما برای اولین بار با عضویت در این سامانه می‌توانند از خدمات شش ماهه رایگان بهره‌مند شود.
 
مدیر محتوای شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان خاطرنشان کرد: پخش ویدیوی درخواستی، پخش صدای درخواستی، آموزش الکترونیک، گیم استور، اپ استور و سرویس‌های ارزش افزوده از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار