امیر باقری تاکید کرد؛

تعامل نیروهای مسلح با نهادهای دانشگاهی

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح بر تعامل نیروهای مسلح با نهادهای دانشگاهی و استفاده از تحقیقات علمی و تجربیات دانشگاهیان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ - 16February 2017

تعامل نیروهای مسلح با نهادهای دانشگاهی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش راهکارهای توسعه مدیریت دانش در نیروهای مسلح اظهار داشت: صاحب‌نظران در نشست امروز به موارد با اهمیتی در حوزه مدیریت دانش بنیان پرداختند، که بیشتر این موارد از مسائل مبتلابه در نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاستگذاری از موارد مطرح شده استفاده خواهیم کرد، افزود: قطعا خروجی این همایش‌ها برای ما در حوزه نیروهای مسلح قابل استفاده و مفید فایده است.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: چالش هایی که امروز عنوان شد، از زبان افرادی مطرح شد که عملا در این حوزه دست اندرکار هستند. این موارد علمی و حساب شده بوده و آنها را در برنامه آتی مد نظر قرار خواهیم داد.

امیر باقری گفت: ما ضمن انتقال دانش و تجربه در اینگونه همایش‌ها، به عنوان متولی ستادی، استفاده و بهره برداری لازم را از موارد مطرح شده کردیم و نظرات عزیزان را احصا کرده و ان‌شاءالله که از خروجی این کار استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تعاریف توسعه و مدیریت دانش بحث گفتمان است، تصریح کرد: گلایه ما از برخی دوستان این است که چرا در اینگونه جلسات شرکت نمی‌کنند و دانش خود را ارائه نمی دهند و در مقابل از اندوخته های دیگران استفاده نمی‌کنند.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تعامل نیروهای مسلح با نهادهای دانشگاهی و استفاده از تحقیقات علمی و تجربیات دانشگاهیان گفت: همانطوری که مشاهده کردید تعدادی از سخنرانان امروز از فرهیختگان دانشگاهی بودند که از نقطه نظراتشان بهره مند شدیم.

امیر باقری در حاشیه این همایش، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه آیا مطالب ارائه شده و نقطه نظرات در سطوح مدیریتی نیروهای مسلح کاربردی می‌شود یا خیر، گفت: قطعا نتایج این نشست‌ها در کارگروه پژوهشی ستاد کل نیروهای مسلح مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ما در حوزه ستاد کل از  آنها استفاده خواهیم کرد. همچنین در برنامه ششم توسعه نیز می‌توانیم این مطالب را مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها