چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال- 18/ انتظاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«روشنگری» باعث کاهش آسیب‌های فضای مجازی می‌شود

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: با اطلاع رسانی و روشنگری می‌توان بسیاری از آسیب‌های فضای مجازی را کاهش داد.
کد خبر: ۲۲۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ - 16February 2017
برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خلأ فرهنگی کشور را پر می‌کند
محمد حسن انتظاری، دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، درباره این نمایشگاه به خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: هنوز هم زمان برای انجام کارهای تبلیغی جهت حضور اقشار مختلف مردم  در نمایشگاه وجود دارد.
 
وی با بیان برخی ویژگی های خاص این نمایشگاه ادامه داد: مسئولان کشور و اقشار مختلف مردم می‌توانند با حضور در نمایشگاه از اطلاعات جدید و خاصی که در آن ارائه می‌شود، استفاده کنند.
 
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی برپایی این نمایشگاه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر  لزوم پر کردن خلأ فرهنگی در کشور دانست.
 
انتظاری مشارکت مردمی در فضای مجازی را اندک برشمرد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز عرصه فضای مجازی را با اهمیت می دانند و تفاوت برخی دیدگاه ها با نظرات ایشان نشأت گرفته از نشناختن فضای مجازی است.
 
وی با اشاره به تحولات سریع این عرصه، ادامه داد: با اطلاع رسانی و روشنگری می‌توان بسیاری از آسیب‌های فضای مجازی را کاهش داد.
 
دبیر سابق فضای مجازی در پایان، حضور افراد متدین و نیروهای حزب اللهی را در تمام عرصه‌ها دارای خیر و برکت دانست و عنوان کرد: حضور این افراد باید با زبان مومن گونه و لیّن باشد، تا بتواند تاثیر بیشتری بگذارد.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار