چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی- 20/ آزادی به دفاع پرس خبر داد؛

رضایت مردم از اجرای طرح های فرهنگی بسیج در تفرجگاه ها و سواحل

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق نظر سنجی های به عمل آمده، مردم و مسئولان رضایت خوبی از فعالیت های بسیج در تفرجگاه ها و سواحل دارند.
کد خبر: ۲۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 16February 2017
رضایت مردم از اجرای طرح های فرهنگی بسیج در تفرجگاه ها و سواحلسردار «عبدالرضا آزادی» معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: بسیج در یک دهه اخیر به طور ویژه به عرصه های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم ورود پیدا کرده است. یکی از اجزایی که مرتبط با عرصه های فرهنگی می باشد، محیطی است که مردم در آن زندگی، کسب و کار و تفریح می کنند. تفرجگاه ها و سواحل از محیط های تفریحی مردم هستند.

وی افزود: لذا در این راستا پایگاه های بسیج در سراسر کشور و استان هایی که ساحل دارند، به فعالیت های فرهنگی می پردازند. این فعالیت ها شامل اقامه نماز جماعت، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برگزاری جنگ های شادی و... است و موجب می شود فضای این مناطق سالم سازی و اوقات فراغت مردم پر شود. خانواده ها در کنار تفریح از محصولات و برنامه های فرهنگی نیز بهره مند خواهند شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: طبق نظر سنجی هایی که از مردم و مسئولان به عمل آورده ایم، رضایت خوبی از این حرکت فرهنگی داشته اند و استقبال کرده اند و بازخوردی منفی در این رابطه نداشته ایم.

سردار آزادی در پاسخ به این سوال که در کنار فعالیت های سازندگی بسیج، اقدامات فرهنگی نیز صورت می گیرد؟ گفت: هر جا که گروه های جهادی برای فعالیت های عمرانی و آبادانی حضور پیدا می کنند، یکی از فعالیت هایشان، فرهنگی است. امکان ندارد گروه های جهادی اعم از دانشجویی و محلات به مناطق اعزام شوند، اما کار فرهنگی انجام ندهند.

وی با بیان اینکه هزاران گروه جهادی در کشور تشکیل شده است، افزود: برگزاری کلاس های مختلف و آشنا سازی مردم با معارف شهدا و گفتمان انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه هاست. فعالیت های عمرانی و آبادانی حتما پیوست فرهنگی دارند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص فعالیت های فرهنگی بسیج در ایام عید نوروز گفت: یکی از مهمترین کارهای بسیج در این ایام که با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می شود، راهیان نور است. از اوایل اسفند دانشجویان و سپس مردم به راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام و پیش بینی می شود در سال آینده حدود 7 میلیون نفر از مردم در راهیان نور حضور یابند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها