مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس توسط بیش از 12 هزار دانشجو

مدیرکل حفظ آثار مقدس استان فارس گفت: برای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس، دو واحد درس آشنایی با دفاع مفدس توسط دانشگاه ها و مراکز علمی استان به دانشجویان ارایه شده که در این راستا بیش از 12 هزار دانشجو این واحد درسی را گذرانده اند.
کد خبر: ۲۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 24February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در نشست تبادل‌ نظر در مورد 2 واحد آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس که با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بیش از 12 هزار و 500 دانشجو در سطح استان دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را گذرانده اند.

وی افزود: از 120 نفر از علاقه‌مندان به شرکت در تدریس علوم و معارف دفاع مقدس 75 نفر پس از گذراندن دوران آموزشی، گواهی دریافت کرده‌اند و مشغول به تدریس شده‌اند و 25 نفر دیگر در حال انجام فرآیند صدور گواهینامه و 20 نفر نیز در حال آموزش هستند.

سرهنگ گرامی با اشاره به اینکه در راستای تحقق فرمان‌ مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه نباید گنجینه دفاع مقدس دچار تخریب و فراموشی شود، افزود: بیانات معظم‌له باید به‌عنوان کلیدواژه مقابله با گفتمان‌های انحرافی و تهاجم فرهنگی، موردتوجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطر نشان کرد: تدوین دانشنامه معارف دفاع مقدس و تدریس دروس آن توسط اساتید در دانشگاه‌ها تأثیر بسیاری بر دانشجویان، جوانان و دیگر اقشار جامعه می‌گذارد و آنان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار